۲۸ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۴۷
کد خبر: 83175166
T T
۰ نفر

ارتفاع برف در رودسر به بيش از 80 سانتيمتر رسيد

۲۸ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۴۷
کد خبر: 83175166
ارتفاع برف در رودسر به بيش از 80 سانتيمتر رسيد

رشت - ايرنا - مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي گيلان گفت: ارتفاع برفي كه بارش آن از روز گذشته در مناطق كوهستاني استان آغاز شده، در روستاي لشكان شهرستان رودسر به بيش از 80 سانتيمتر رسيد.

شهرستان رودسر در 75 كيلومتري شرق مركز استان گيلان واقع است.
محمدرضا نازك كار روز جمعه در گفت و گو با ايرنا افزود: همچنين ارتفاع برف در مناطق كوهستاني غرب گيلان در مسيرهايي همچون اسالم - خلخال، پونل - خلخال تالش، رضوانشهر - ماسال بين 40 تا 50 سانتيمتر ثبت شده است.
وي با بيان اينكه در حال حاضر تمامي محورهاي اصلي و فرعي استان باز است، اظهار داشت: با توجه به ميزان بارش برف ، محتمل است تعدادي از راه هاي روستايي بسته شده باشد كه راهداران براي بازگشايي مسيرهاي مسدود احتمالي در حال اقدام هستند.
نازك كار با اشاره به اينكه در حال حاضر بارش برف در غرب استان قطع شده، افزود: اكنون بارش برف را به صورت خفيف در شرق استان داريم كه انتظار مي رود با توجه به پيش بيني هواشناسي تا چندين ساعت آينده قطع شود.
وي از مردم خواست كه از تردد هاي غيرضروري در راه هاي استان پرهيز كنند اما در صورت اضطرار تجهيزات ايمني همچون زنجيرچرخ و پتو، لباس گرم و غذاي آماده به همراه داشته باشند .
نازك كار با اشاره به فعال بودن 25 راهدار خانه در استان خاطرنشان كرد: 475 نيروي راهدار با 288 دستگاه ماشين آلات نيمه سنگين و سنگين در راه هاي استان مستقر هستند تا در صورت مشكلات احتمالي به رفع آن بپردازند.
7296/2007

سرخط اخبار استان‌ها