۱۷ دی ۱۳۹۷، ۹:۴۷
کد خبر: 83161412
T T
۰ نفر
200 تن ميوه شب عيد در خراسان رضوي ذخيره سازي شد

مشهد- ايرنا- مدير سازمان تعاون خراسان رضوي گفت: افزون بر 200 تن محموله ميوه خريداري شده براي توزيع در ايام نوروز آتي در سردخانه هاي استان ذخيره سازي شد.

محسن اسفندياري روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: نخستين محموله خريداري شده ميوه به اين ميزان است كه ذخيره سازي آن پايان يافت.
وي ادامه داد: با هماهنگي صورت گرفته در كميته راهبردي تنظيم و توزيع ميوه شب عيد در خراسان رضوي به ميزان هزار و 200 تن سيب و دو هزار و 500 تن پرتقال براي توزيع در ايام پاياني سال در نظر گرفته شده است.
مدير سازمان تعاون خراسان رضوي گفت: با هماهنگي بسيار خوب سازمان مركزي تعاون روستايي و سازمان جهاد كشاورزي استان در بحث توزيع ميوه شب عيد تاكنون هيچگونه مشكلي وجود ندارد و تلاش داريم تا اقلام ميوه با كيفيت خوب براي استان تامين و توزيع شود.
وي افزود: به منظور برنامه ريزي بهتر براي توزيع ميوه شب عيد در هفت نقطه خراسان رضوي قراردادهايي با سردخانه ها به منظور ذخيره سازي ميوه صورت گرفته است.
پارسال چهار هزار تن سيب و پرتقال در خراسان رضوي به عنوان ميوه شب عيد ذخيره سازي و توزيع شد. توزيع ميوه شب عيد در خراسان رضوي معمولا از 20 اسفند ماه هر سال آغاز مي شود.
7496/1858

سرخط اخبار استان‌ها