۱۱ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۲۹
کد خبر: 83154943
T T
۰ نفر
حدود چهار ميليارد ريال نفت خام قاچاق در هويزه كشف شد

اهواز-ايرنا- فرمانده انتظامي خوزستان گفت: نفت خام قاچاق به ارزش سه ميليارد و 800 ميليون ريال در شهرستان هويزه كشف وضبط شد.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار حيدر عباس زاده روز سه شنبه در تشريح اين خبر اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا و سوخت، مأموران مبارزه با قاچاق كالا و ارز آگاهي شهرستان هويزه با اشراف اطلاعاتي يك شركت قاچاق نفت را شناسايي كردند.
اين مقام ارشد انتظامي افزود: مأموران پليس با اقدامات اطلاعاتي چهار تانكر حامل سوخت قاچاق را در شركت مذكور شناسايي و در يك عمليات موفق آنها را توقيف كردند.
سردار عباس زاده ادامه داد: ماموران پليس در بازرسي از كاميون هاي توقيفي مقدار 120 هزار ليتر نفت خام قاچاق را كه در تانكرهاي خودروهاي مذكور بارگيري شده بود، كشف و ضبط كردند و در اين رابطه چهار متهم دستگير شدند.
فرمانده انتظامي استان خوزستان با بيان اينكه عملكرد قاچاقچيان مغاير با اقتصاد مقاومتي بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلي را مورد هدف قرار مي دهد، خاطرنشان كرد: تلاش پليس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادي با قوت بيش از پيش ادامه دارد.

*دستگيري سارق سابقه دار در مسجدسليمان
فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسليمان اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان مسجدسليمان، بلافاصله پس از تجزيه و تحليل كارشناسي ماموران كلانتري 12 پس از تجزيه و تحليل جغرافياي جرم و شيوه و شگرد سرقت، با انجام تحقيقات اطلاعاتي، سارق لوازم داخل خودرو را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضائي طي عملياتي ضربتي در مخفيگاهش دستگير كردند.
سرهنگ حسيني با بيان اينكه متهم در تحقيقات پليس به 12 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف كرد، گفت: متهم پس از تشكيل پرونده تحويل مرجع قضائي داده شد.
فرمانده انتظامي شهرستان مسجد سليمان ضمن قدرداني از مشاركت و همكاري خوب مردم از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند تا نسبت به دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.
7152/6002