۹ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۱۶
کد خبر: 83152629
T T
۰ نفر
ترخیص موتورسیكلت از پاركینگ پلیس با مدارك جعلی لو رفت

همدان- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی استان از كشف پیشدستانه جعل و دستگیری جاعل اسناد موتورسیكلت كه اقدام به ترخیص این وسیله نقلیه از پاركینگ راهور می كرد خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی روز دوشنبه در این باره بیان كرد: مالك یك مغازه فروش موتورسیكلت اقدام به جعل قولنامه و كپی برگ سبز موتورسیكلت های توقیفی و مشكل دار برای ترخیص از پارگینك راهور می كرد.
وی افزود: تیمی از كارآگاهان این یگان با حضور در محل و بازرسی از مغازه، 2 فقره قولنامه جعلی مربوط به موتورسیكلت كشف كردند و متهم به همراه این اسناد به پلیس آگاهی منتقل شد.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان اظهار داشت: متهم در بازجویی های به جرم خود اعتراف و عنوان كرد كه برای ترخیص موتورسیكلت های توقیفی و مشكل دار در پارگینك راهور، در منزل با استفاده از رایانه و چاپگر اقدام به تغییر مشخصات مالك وسیله نقلیه در شناسنامه مالكیت كرده و پس از جعل آن و ارائه به متقاضی، مبالغی دریافت كرده است.
سرهنگ زارعی گفت: پرونده به همراه متهم و اسناد جعلی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب همدان شده و متهم با قرار مناسب روانه زندان شد.

**فروش طلای بدلی
فرمانده انتظامی رزن گفت: پس از كسب خبری مبنی بر فعالیت باند 3 نفره بدل انداز طلا در این شهرستان موضوع در دستور كار پلیس شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی و شگردهای خاص پلیسی اعضای این باند شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یك عملیات غافلگیرانه متهمان دستگیر و در بازجویی های فنی به جرم خود اعتراف كردند.
وی با بیان اینكه از متهمان 10 سكه تقلبی كشف شد خاطر نشان كرد: متهمان پس از تشكیل پرونده تحویل محاكم قضایی شدند.
7526/2090