۳ دی ۱۳۹۷، ۱۷:۵۹
کد خبر: 83145992
T T
۰ نفر
عليرضا جهانبخش دراردوي تيم ملي فوتبال حاضر شد

تهران- ايرنا- عليرضا جهانبخش مهاجم تيم ملي فوتبال ايران و باشگاه برايتون انگليس امروز دوشنبه به جمع ساير ملي پوشان در اردوي قطر اضافه شد.

به گزارش ايرنا، ملي پوشان ايران كه از روز 26 آذرماه آخرين اردوي تداركاتي خود را براي حضوري موفق در جام ملت هاي آسيا 2019 در كشور قطر آغاز كرده اند، در حالي امروز در ديداري دوستانه مقابل تيم فلسطين صف آرايي مي كنند كه جهانبخش به جمع ساير يوزهاي ايراني اضافه شده است.
البته «كارلوس كي روش» سرمربي تيم ملي به دليل مصدوميت وي، او را در تركيب ابتدايي مصاف با فلسطين قرار نداده است.
مهاجم تيم ملي فوتبال ايران كه پس از كسب آقاي گلي ليگ هلند با تيم فوتبال آلكمار و بدست آوردن عنوان سومين پاسور برتر اين ليگ به نام ارديويسه، با مبلغ 17 ميليون پوند به تيم برايتون انگليس پيوست، در هفته يازدهم ليگ جزيره در مصاف با اورتون در دقايق پاياني بازي مصدوم شد.
مصدوميت جهانبخش سبب شده تا او نزديك به هفت هفته از رقابت ها و تمرينات مرغ هاي دريايي در ليگ جزيره دور بماند.
با اين حال مهاجم تيم ملي فوتبال ايران اميدوار است تا آغاز جام ملت هاي آسيا به آمادگي مطلوب برسد. هرچند كه به احتمال زياد او 2 ديدار نخست ايران مقابل يمن و ويتنام در مرحله گروهي را از دست خواهد داد.
ديدار تداركاتي تيم ملي فوتبال ايران برابر فلسطين از ساعت 17 و 30 دقيقه در ورزشگاه الدحيل قطر آغاز شده است و ملي پوشان ايران 10 دي ماه در ورزشگاه خليفه و از ساعت 20 در ديگر ديدار دوستانه خود با قطر مصاف خواهند كرد.
هفدهمين دوره جام ملت هاي آسيا از 15 دي ماه به ميزباني امارات متحده عربي آغاز مي شود و تيم ملي ايران بنا دارد به حسرت 43 سال دست نيافتن خود به جام قهرماني در اين رقابت ها پايان دهد.
يمن، ويتنام و عراق تيم هاي هم گروه ايران در مرحله گروهي اين رقابت ها هستند.
ورزشي*9029**9129