۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۱
کد خبر: 83133070
T T
۰ نفر
سرعت باد شب گذشته در اروميه حدود 60 كيلومتر بر ساعت بود

اروميه- ايرنا- مديركل مديريت بحران آذربايجان غربي گفت: سرعت باد شب گذشته در شهر اروميه و برخي از شهرهاي استان حدود 60 كيلومتر بر ساعت بود كه خسارت هايي را نيز به تاسيسات شهري و درختان وارد كرد ولي مشكل خاصي براي مردم، منازل و خودروها ايجاد نشده است.

اميرعباس جعفري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين تندباد از ساعت 11 شب گذشته تا 6 صبح امروز بخش هاي زيادي از آذربايجان غربي به ويژه شهر اروميه را درنورديد و موجب قطع برق در برخي مناطق شد.
وي اضافه كرد: برق برخي مناطق شهر اروميه از ساعت 30 دقيقه بامداد تا 5 صبح امروز /پنجشنبه/ قطع بود كه با تلاش همكاران اين قطعي برطرف شد.
وي بيان كرد: در حال حاضر خاموشي خاصي در شهرهاي مختلف آذربايجان غربي گزارش نشده است.
مديركل مديريت بحران آذربايجان غربي ادامه داد: بر اثر اين تندباد همچنين برخي درختان قطع شده و نمادهاي شهري، داربست ساختمان هاي نيمه كاره و برخي تابلوها به زمين افتادند كه مشكل خاصي براي خودروها يا شهروندان ايجاد نشده است.
جعفري با اشاره به اينكه ميزان خسارت ناشي از تندباد در حال بررسي است، گفت: روند وزش باد طي امروز /پنجشنبه/ در مناطق جنوبي استان ادامه مي يابد كه هوشياري شهروندان مي تواند در كاهش خسارت هاي ناشي از آن موثر باشد.
به گزارش ايرنا، تندباد از جمله مهمترين حوادث شهري است كه در سال جاري خسارت هاي زيادي را در آذربايجان غربي ايجاد كرده است.
تندباد اوايل امسال /4 فروردين/ در اروميه و ديگر شهرهاي آذربايجان غربي بيش از 110 كيلومتر بر ساعت سرعت داشت.
8137/2093

سرخط اخبار استان‌ها