۱۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۹
کد خبر: 83121328
T T
۰ نفر

«پيدايش» دن براون گام در بازار نشر گذاشت

۱۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۹
کد خبر: 83121328
«پيدايش» دن براون گام در بازار نشر گذاشت

تهران - ايرنا - كتاب «پيدايش» اثر جديد «دن براون»، توسط انتشارات ققنوس منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگي ايرنا، كتاب تازه دن براون در ادامه قصه‌هاي رابرت لينگدان، منتشر شده است.
دن براون را بيشتر مخاطبان با نام فرشتگان و شياطين و كد داوينچي شناخته مي‌شناسند، او نويسنده‌اي نمادپرداز و تخيلي‌نويس است كه در آثارش به ماجراجويي‌هاي رابرت لنگدان، استاد نشانه‌شناسي مي‌پردازد.
پيدايش آخرين اثر منتشر شده او در سال 2017 به بازار آمد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. دن براون براي نوشتن اين كتاب چهار سال پژوهش كرده است.
در اين كتاب نيز چون آثار پيشين براون، لنگدان به دنبال رمزگشايي از نشانه‌هايي است كه در اطراف خود مي‌بيند و همه چيز از نشاني روي كلاه بيسبال در يك موزه آغاز مي‌شود.
در بخشي از اين كتاب با عنوان « به كجا مي رويم» دن براون كه روي جلد اين اثر هم آمده است مي خوانيم: اين ادعا جهان اديان را به تكاپو انداخته و سران مذهبي را همراه ميليون ها بيننده ديگر از سراسر دنيا پاي برنامه زنده ادموند كرش نشانده .
چشم به گيرنده ها دوخته شده و سايت ها همواره به روز مي شوند. آيا بالاخره پرده از راز ازلي برداشته خواهد شد؟ آيا زمان آن فرارسيده كه بشر ازسرنوشتش خبردار شود پيش از آن كه بميرد؟
دن براون نويسنده موفق رمز داوينچي ، اين بار نيز سراغ نشانه ها مي رود و با تلفيق شعر و ادبيات، دين و زبان و در نهايت علم و عقل ششصد صفحه خواننده را بي وقفه جلو مي برد تا در صفحات پاياني او را مانند گذشته مبهوت كند.
اين اثر كه تاكنون به 42 زبان ترجمه شده ، حدود دو ميليون نسخه فروش داشته است. در آگوست 2018، كتاب پيدايش پرفروش ترين كتاب نيويورك تايمز شد و 23 هفته در ليست پرفرو‌ش‌ها قرار داشت.
كتاب پيدايش با ترجمه مهرداد وثوقي در 608 صفحه و 1100 نسخه به چاپ رسانده و در دسترس مخاطبان ژانر معمايي، قرار داده است.
فراهنگ ** م.ز ** 1355 **
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ