۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۴
کد خبر: 83120080
T T
۰ نفر
بيست و سومين دوره مسابقات نادكاپ شريف با طعم آينده پژوهشي

تهران- ايرنا- دانشگاه صنعتي شريف بيست و سومين دوره مسابقات ملي آموزشي نوآوري و ابتكارات دانش آموزي را با افزودن دو بخش ويژه «آينده پژوهي و انرژي» برگزار خواهد كرد.

به گزارش روز يكشنبه گروه علمي ايرنا از دانشگاه صنعتي شريف بيست و سومين دوره مسابقات و جشنواره ملي آموزشي نوآوري و ابتكارات دانش آموزي دانشگاه صنعتي شريف (نادكاپ شريف) براي شناسايي و هدايت استعداد هاي دانش آموزان در اسفند سال جاري برگزار مي شود.
ثبت نام در مسابقات و جشنواره ملي آموزشي نوآوري و ابتكارات دانش آموزي در رشته هاي نانو، رباتيك و ميكروالكترونيك، هوافضا، زيست فناوري، نجوم، ماشين هاي سوخت شيميايي و برنامه نويسي اندرويد از 15 دي آغاز خواهد شد.
بخش ويژه اين دوره از مسابقات جشنواره آينده پژوهي و انرژي است د كه براي اولين بار در كشور در حوزه دانش آموزي برگزار خواهد شد.
همچنين پرورش خلاقيت و نوآوري، ايجاد خودباوري و اعتماد به نفس و تقويت هويت ملي و فرهنگي دانش آموزان با تاكيد بر نيازسنجي و توانمندي هاي علمي و عملي داخلي و تجربه كار گروهي شيرين از ديگر اهداف اين جشنواره است.
نادكاپ بزرگترين جشنواره دانش آموزي كشور در حوزه علوم نوين با رويكرد علم، فناوري، مهندسي و رياضيات/science, technology, engineering, and mathematics STEAM و يادگيري مشكل محور/ PBL problem base learning است كه با حضور بيش از 3000 دانش آموز از 100 شهر كشور در بيش از 50 رشته متنوع برگزار مي شود.
علاقمندان مي توانند براي دريافت اطلاعات بيشتر به پايگاه اطلاع رساني nadcup.sharif.ir مراجعه كنند.
علمي**9157**1440
۰ نفر