۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۷
کد خبر: 83111726
T T
۰ نفر
14 داور بین المللی در جام كشتی شاهد قضاوت می كنند

ارومیه- ایرنا- دبیر هیات كشتی آذربایجان غربی گفت: امسال 14 داور بین المللی درجه یك و 2 برای قضاوت در چهاردهمین دوره مسابقات كشتی بین المللی جام شاهد كه از هفتم تا نهم آذر ماه جاری در ارومیه برگزار می شود، دعوت شده اند.

كامل محمدزاده روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اسامی داوران قضاوت كننده در رقابت های بین المللی كشتی آزاد و فرنگی جام شاهد از سوی فدراسیون اعلام شده است.
وی با بیان اینكه محمد ابراهیم امامی به عنوان سرپرست فنی این مسابقات ایفای نقش می كند، گفت: ابراهیم كریمی از آذربایجان غربی، محمد رحیم پور از كردستان، احمد تاجیك از تهران، بهنام شیرمحمدی از تهران، بروز رضاپور از هرمزگان، مرتضی زورمند از البرز و هژار عباسی از آذربایجان غربی به عنوان داور درجه یك بین المللی در این دیدارها قضاوت می كنند.
دبیر هیات كشتی آذربایجان غربی ادامه داد: میلاد قلاوند از خوزستان، محسن جلیلیان از خوزستان، حسن گلدشتی از مازندران، مهدی صدوقی از اصفهان، ابراهیم رادمرد از گیلان و علی سلیمانی از كهگیلویه و بویراحمد نیز داوران درجه 2 بین المللی دعوت شده به این رقابت ها هستند.
محمدزاده با اشاره به اینكه این مسابقات به مدت سه روز در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود، گفت: سه تیم در قالب تیم ملی ایران، 2 تیم از آذربایجان غربی و پنج تیم از كشورهای ارمنستان، روسیه، جمهوری آذربایجان، سوریه و تركیه در این رقابت ها حضور می یابند.
وی با اشاره به اینكه دومین دوره این مسابقات در سال 1382 به میزبانی ارومیه برگزار شده بود، ادامه داد: اتحادیه جهانی كشتی در سال 2016 میلادی این رقابت‌ها را به‌ عنوان معتبرترین مسابقات رده سنی جوانان در 2 بخش فرنگی و آزاد انتخاب كرد.
دبیر هیات كشتی آذربایجان غربی افزود: هدف اصلی تیم‌ها از شركت در جام بین المللی شاهد، آماده سازی كشتی گیران برای المپیك 2020 توكیو است.
محمدزاده با اشاره به اینكه هم اكنون تیم ملی كشتی ارمنستان برای برگزاری اردوی تداركاتی و حضور در این مسابقات در شهر ارومیه به سر می برد، گفت: این تیم با تركیب كشتی گیران ملی پوش خود از جمله سه قهرمان اروپا و چندین كشتی گیر شاغل در لیگ آلمان برای برگزاری اردوی مشترك با تیم كشتی آذربایجان غربی به ارومیه آمده است.
به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام فدراسیون، تیم ملی ایران در قالب سه تیم در اوزان 10 گانه به سرمربیگری «حمید با وفا» در چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی كشتی جام شاهد شركت می كند.
سیزدهمین دوره رقابت‌های بین‌ المللی كشتی جوانان جام شاهد آذر سال گذشته به میزبانی شهر كرج با حضور تیم‌هایی از روسیه، آذربایجان، گرجستان، ارمنستان، قرقیزستان، تركیه، سوریه، لبنان، اوكراین، ارمنستان، قزاقستان، بلاروس و نیجریه در رشته های فرنگی و آزاد برگزار شد.
7156/3072
۰ نفر