۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۹
کد خبر: 83111159
T T
۰ نفر

مسی در آستانه رسیدن به ركورد رائول

۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۹
کد خبر: 83111159
مسی در آستانه رسیدن به ركورد رائول

تهران- ایرنا- فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا می‌تواند یك ركورد دیگر به كارنامه پرافتخار دوران بازیگری‌ خود اضافه كند.

به گزارش ایرنا از نشریه ماركا چاپ مادرید، حساس‌ترین بازی هفته سیزدهم لالیگا برای لیونل مسی مهاجم تیم فوتبال بارسلونا بازی خاصی است. این بازی كه امشب (شنبه) در ورزشگاه متروپولیتانوی شهر مادرید میان اتلتیكو و بارسلونا برگزار می‌شود، فرصتی برای مسی است تا به ركوردی قابل توجه در لالیگا دست پیدا كند. این ركورد در حال حاضر در اختیار رائول گونزالس، كاپیتان سابق رئال مادرید است.
مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا اگر امشب به تیمش كمك كند كه در خانه اتلتیكومادرید پیروز شود، در كنار رائول به بازیكنی تبدیل می‌شوند كه در طول تاریخ بیشتری پیروزی مقابل تیم قرمزوسفیدپوش پایتخت اسپانیا را تجربه كرده‌اند.
در حال حاضر رائول با 17 پیروزی در 27 بازی‌اش مقابل اتلتیكو مادرید ركورددار است، همان تیمی كه دوران بازیگری‌اش را در آكادمی آن آغاز كرد.
حالا مسی این شانس را دارد كه در سی‌و‌ششمین بازی‌ خود مقابل اتلتیكو مادرید هفدهمین پیروزی‌اش را مقابل این تیم تجربه كند. در حقیقت بعد از سویا، اتلتیكومادرید تیمی است كه بیش از همه از مسی گل خورده است (28 گل).
آخرین باری كه مسی مقابل اتلتیكو به میدان رفت، در هفته بیست‌و‌هفتم فصل گذشته بود كه آن بازی را بارسلونا با تك گل مسی از روی یك ضربه ایستگاهی به سود خود به پایان رساند. به ندرت پیش آمده كه مسی در چند بازی متوالی‌اش مقابل اتلتیكومادرید گلزنی نكند و طولانی‌ترین ناكامی وی برای باز كردن دروازه قرمزوسفیدپوشان مادریدی در حدفاصل ماه می سال 2013 تا ماه می سال 2014 بود. مسی در تمام بازی‌هایش مقابل اتلتیكومادرید تا كنون سه بار هت‌تریك كرده است.
ورزشی **9118**1584
۰ نفر