۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۲۰
کد خبر: 83106741
T T
۰ نفر

مديرعامل شركت ملي پتروشيمي منصوب شد

۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۲۰
کد خبر: 83106741
مديرعامل شركت ملي پتروشيمي منصوب شد

تهران- ايرنا- وزير نفت در حكمي «بهزاد محمدي» را به عنوان معاون وزير نفت و مديرعامل شركت ملي صنايع پتروشيمي منصوب كرد.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا، در حكم «بيژن زنگنه» براي انتصاب «بهزاد محمدي» آمده است: اميد است در اجراي سياست‌هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي، با تلاش بي‌وقفه براي تحقق جهش دوم در صنعت پتروشيمي با تجهيز منابع مالي موجود در كشور به روش‌هاي مختلف با استفاده از مشورت نخبگان اين عرصه و بهره‌گيري از ظرفيت استثنايي در تنوع و مقدار خوراك واحدهاي پتروشيميايي در كشور موفق باشيد.
در حكم انتصاب محمدي اضافه شده است: افزايش صادرات و نيز تاكيد بر تكميل زنجيره ارزش در اين صنعت با حمايت از توسعه موزون صنايع ميان‌دستي و پايين‌دستي پتروشيمي از طريق هم‌افزايي و انسجام‌بخشي به بخش نيمه‌دولتي و خصوصي فعال در اين صنعت در تحقق اهداف ترسيم شده براي بخش پتروشيمي در برنامه ششم توسعه از ديگر اهداف اولويت‌داري است كه آرزوي توفيق در تحقق آنها را دارم.
محمدي در 15 سال گذشته در صنعت نفت در سمت‌هاي مديرعاملي و مدير واحدهاي راه‌اندازي شركت مهندسي و ساختمان صنايع نفت (اويك) و مدير راه‌اندازي فازهاي 9 و 10 پارس جنوبي فعاليت داشته است.
پيش از اين «رضا نوروززاده» مديرعاملي شركت ملي صنايع پتروشيمي را بر عهده داشت كه با ابلاغ قانون منع بكارگيري بازنشستگان ناچار به كناره گيري شد.
اقتصام**2022**9189**
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد