۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۵۷
کد خبر: 83101584
T T
۰ نفر

امام جمعه قشم:

نشانه های فروپاشی آمریكا نمایان است

۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۵۷
کد خبر: 83101584
نشانه های فروپاشی آمریكا نمایان است

قشم - ایرنا - امام جمعه قشم گفت: نشانه های فروپاشی آمریكا نمایان شده و شكست این كشور در جنگ روانی و ایجاد تحریم های جدید علیه ملت ایران از جمله این نشانه هاست.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نمازجمعه این هفته قشم افزود: امروز جهان فروپاشی آمریكا و نابودی هیمنه پوشالی آن را مشاهده می كند.
وی ادامه داد: كسری بودجه، اختلاف با اروپا و ناتوانی در مهار آتش‌سوزی جنگل‌های آمریكا را از دیگر نشانه‌های فروپاشی این كشور است.
امام جمعه قشم تصریح كرد: امت حزب الله با جهاد شبانه‌روزی، تكیه بر توان داخلی، بی اعتمادی به بیگانگان و حفظ تعامل جهانی در جنگ با استكبار به پیروزی می رسد.
وی در ادامه با گرامیداشت هفته وحدت و ولادت نبی اكرم(ص) افزود: وحدت از نیازهای اساسی جامعه اسلامی است و از این رو تمامی اقوام و مذاهب باید برای سرافرازی ایران اتحاد را در كشور حفظ كنند.
تارم همچنین به موضوع گردشگری اشاره و اظهار داشت: كسی با گردشگری، تفریح سالم و شادی جامعه به ویژه نسل جوان مخالف نیست، اما باید مراقب بود كه شادی، با رفتارهای ناهنجار و مخالف با موازین شرعی و قوانین نظام اسلامی اشتباه نشود.
وی افزود: باید فعالیت تورهای گردشگری غیرمجاز متوقف و تورهای مجاز نیز ضمن رعایت قوانین، پاسخگوی عملكرد خود باشند.
امام جمعه قشم گفت: مسوولان باید به نظرات و قضاوت‌های افكار عمومی كه توسط اصحاب رسانه مطرح می شود توجه داشته باشند.
وی خاطرنشان كرد: اقدامات مسوولان بدون جلب افكار عمومی با شكست مواجه می شود و از این رو باید جهت تنویر افكار عمومی خدمات ارائه شده اطلاع رسانی شود.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارك حدود یكهزار و 628 كیلومتر مربع وسعت و 150 هزار نفر جمعیت دارد.
7500

سرخط اخبار استان‌ها