۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۱۴
کد خبر: 83090840
T T
۰ نفر
شكایت شجریان از صدا و سیما به دادگاه تجدیدنظر رفت

تهران- ایرنا- شكایت محمدرضا شجریان، هنرمزند آواز ایرانی از صدا و سیما برای رسیدگی به دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارسال شد.

محمدحسین آقاسی، وكیل مدافع شجریان روز سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار قضایی ایرنا گفت: با توجه به محاكمه غیابی یكی از متهمان پرونده، حكم دادگاه از طریق انتشار آگهی ابلاغ شد و به همین خاطر ارسال پرونده به دادگاه تجدیدنظر، زمان برد.
این وكیل دادگستری اظهار داشت: بر همین اساس و با توجه به سپری شدن موعد قانونی در ابلاغ حكم از طریق آگهی، به تازگی پرونده با اعتراض موكلم به حكم دادگاه بدوی كه شكایت او را از صدا و سیما به خاطر پخش بدون مجوز آثارش رد كرده، به دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارسال شده است.
آقاسی با بیان اینكه هنوز پرونده در دادگاه تجدیدنظر تعیین شعبه نشده است افزود: باید ببینیم دادگاه تجدیدنظر پس از تعیین شعبه، وقت رسیدگی تعیین می كند یا بدون حضور طرفین دعوا، تصمیم می گیرد.
13 شهریور امسال بود كه وكیل مدافع شجریان به ایرنا گفت: شعبه 1060 دادگاه كاركنان دولت، پس از گذشت 9 سال از طرح شكایت موكلش از صداوسیما مبنی بر پخش بدون مجوز آثار، شكایت وی را رد كرده و گفته انتشار این آثار در رسانه ملی موجب شهرت شجریان شده است.
اجتمام*ع.ی* 3063
۰ نفر