۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۷:۲۲
کد خبر: 83079222
T T
۰ نفر
همايش مشترك پياده روي و دوچرخه سواري در مهاباد برگزار شد

مهاباد- ايرنا- هماش مشترك پياده روي خانوادگي و دوچرخه سواري همگاني به مناسبت گراميداشت هفته تربيت بدني با حضور خانوادها و عموم مردم در مهاباد برگزار شد.

به گارش ايرنا رييس هيات دوچرخه سواري و دبير كميته ورزش هاي همگاني مهاباد روز جمعه در حاشيه اين مراسم به خبرنگار ايرنا گفت: در اين همايش مشترك 150 دوچرخه سوار و 250 نفر مسافت پنج كيلومتري از ميدان ملاجامي به سمت پارك ملت مهاباد را پيمودند.
دياكو توتونچي افزود: امروز بايد در زندگي شهري به سلامت جسم و روح بيشتر توجه كرد و بهترين راهكار آن نيز توسعه ورزش بين همه اقشار جامعه است.
وي اضافه كرد: ورزش همگاني را بايد مقدمه ورزش قهرماني دانست و تشويق مردم به اين امر در گرايش به ورزش قهرماني مي تواند بسيار مهم باشد.
وي، توسعه ورزش همگاني براي سلامتي افراد جامعه را از اهميت بالايي برخوردار دانست و اضافه كرد: اين ورزش در افراد تاثيرگذار است و در نهايت نيز به سلامت جامعه و پيشرفت اجتماعي كمك مي كند.
به گزارش ايرنا در پايان اين همايش به قيد قرعه به 35 نفر از شركت كنندگان هدايايي از سوي اداره ورزش و جوانان اهدا شد.
همايش پياده روي خانوادگي مهاباد با شركت خانواده ها و اقشار مختلف مردم و با هدف ترويج فرهنگ ورزش هاي همگاني و ايجاد شور و نشاط در جامعه برگزار شد.
هفته تربيت بدني همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنايي جامعه با اهميت و آثار كاربرد ورزش در زندگي فردي و اجتماعي، اشاعه و توسعه و ترويج ورزش در خانه و خانواده و هدايت و ارشاد جامعه به ورزش هاي همگاني برگزار مي شود.
شهرستان 237 هزار نفري مهاباد داراي 9 هزار ورزشكار است كه در قالب 43 هيات، 70 باشگاه خصوصي و 20 باشگاه دولتي در حال فعاليت هستند.
9903/3072

سرخط اخبار استان‌ها