۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۹:۱۱
کد خبر: 83060429
T T
۰ نفر
نمايشگاه خودرو و قطعات يدكي در يزد آغاز به كار كرد

يزد - ايرنا - پانزدهمين نمايشگاه خودرو و قطعات يدكي يزد با حضور پنج شركت خودروسازي و 20 شركت داخلي توليدكننده قطعه سه شنبه شب در محل شركت نمايشگاه هاي تجاري و بين المللي منطقه يزد در اين شهر آغاز به كار كرد.

مسئول برگزاري نمايشگاه خودرو و قطعات يدكي يزد به خبرنگار ايرنا گفت: اين نمايشگاه به مدت چها روز تا 20 مهر آماده بازديد علاقه مندان به صنعت خودروست.
سعيدرضا ميرجليلي زمان بازديد نمايشگاه را از ساعت 15 تا 30: 21 ذكر كرد كه به گفته وي جديدترين محصول صنعت روز خودرو در آن عرضه شده است.
مديرعامل شركت نمايشگاه هاي تجاري و بين المللي منطقه يزد هم به خبرنگار ايرنا گفت: نمايشگاه خودرو يزد با توجه به وضعيت امروز و با همراهي شركت هايي از يزد، تهران، اصفهان، قم ، خراسان رضوي و آذربايجان شرقي برپا شد.
مصطفي بوستاني افزود: با توجه به كيفيت و سطح توليد شركت هاي حاضر در نمايشگاه و با وجود كاهش كميت اميدوار هستيم يكي از مطلوب ترين نمايشگاه هاي خودرو منطقه را در يزد داشته باشيم.
وي با بيان مشكلات برخي استان ها در برگزار نشدن مستمر نمايشگاه خودرو تصريح كرد: با اين وجود، يزد پانزدهمين دوره نمايشگاه را برگزار مي كند كه با استقبال مردم و انتقال درخواست هايشان به توليدكنندگان ، شاهد رشد اين صنعت در استان خواهيم بود.
به گفته مديرعامل شركت نمايشگاه بين المللي منطقه يزد ، امسال شركت هايي از مجموعه هاي سايپا ، مديران خودرو و خودروسازي يزد حضور دارند و براي نخستين بار خودروهاي سنگين نيز به نمايش گذاشته مي شود.
بوستاني با بيان اينكه پارسال فقط خودروهاي سبك در نمايشگاه عرضه شد، يادآور شد: امسال خودروهاي سنگين نيز عرضه شده است.
وي خاطرنشان كرد: غرفه سازي نمايشگاه امسال نسبت به سال قبل فرق دارد و خدمات ويژه اي در اختيار غرفه داران گذاشته شد.
وي بيان كرد: براي رفاه حال بازديدكنندگان متخصص صنعت خودرو و بازديد كنندگان عمومي برنامه هاي ويژه اي در نظر گرفته شد كه در مدت برگزاري نمايشگاه اطلاع رساني خواهد شد.
بوستاني اظهار اميدواري كرد كه با برگزاري نمايشگاه صنعت خودرو در زمينه فروش و خدمات پس از فروش كمك شود.
1968/ 2047