۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۱۹
کد خبر: 83026653
T T
۰ نفر

تنيسورهاي نوجوان برتر كشور در شهركرد مشخص شدند

۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۱۹
کد خبر: 83026653
تنيسورهاي نوجوان برتر كشور در شهركرد مشخص شدند

شهركرد- ايرنا - مسابقات تنيس قهرماني كشور در رده سني نونهالان و نوجوانان روز شنبه در زمين خاكي مجموعه تنيس اميران شهركرد به كار خود پايان داد.

به گزارش ايرنا،در بخش دختران و در رده سني زير 12سال ' هانا سلطاني ' از قزوين قهرمان و ' مهرانا سليماني پور ' از اصفهان دوم شد و ' ريحانه كمالي ' از بوشهر و ' ياسمن يزداني' از خراسان شمالي به صورت مشترك به مقام سوم رسيدند.
در رده سني زير 14 سال دختران نيز هانا سلطاني از قزوين مقام قهرماني رسيد، مهرانا سليماني پور از اصفهان دوم شد و ريحانه كمالي از بوشهر و ' ستايش كاوياني 'از قم به صورت مشترك سوم شدند.
همچنين در بخش پسران در رده سني زير 10 سال ' دانيال مشتاقي فر ' از اصفهان به مصاف ' رادين فهيمي' از البرز رفت كه در نتيجه رادين فهيمي به مقام قهرماني رسيد.
در دو رده سني 12 و 14 سال اين رقابت ها نيز ' پارسا اشجاري ' از تهران با شكست ' نيك يوسفيان ' از كرمانشاه به مقام قهرماني هر دو رده رسيد.
به گزارش ايرنا، در اين دوره از رقابتها 195 تنيسور نوجوان از 13 استان به مدت يك هفته در 2 بخش دختران و پسران به ميزباني هيات تنيس چهارمحال و بختياري با يكديگر به رقابت پرداختند.
2097
۰ نفر