۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۱۹
کد خبر: 83026537
T T
۰ نفر

تنیسورهای نوجوان برتر كشور در شهركرد مشخص شدند

۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۱۹
کد خبر: 83026537
تنیسورهای نوجوان برتر كشور در شهركرد مشخص شدند

شهركرد- ایرنا - مسابقات تنیس قهرمانی كشور در رده سنی نونهالان و نوجوانان روز شنبه در زمین خاكی مجموعه تنیس امیران شهركرد به كار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا،در بخش دختران و در رده سنی زیر 12سال «هانا سلطانی» از قزوین قهرمان و «مهرانا سلیمانی پور» از اصفهان دوم شد و «ریحانه كمالی» از بوشهر و «یاسمن یزدانی» از خراسان شمالی به صورت مشترك به مقام سوم رسیدند.
در رده سنی زیر 14 سال دختران نیز هانا سلطانی از قزوین مقام قهرمانی رسید، مهرانا سلیمانی پور از اصفهان دوم شد و ریحانه كمالی از بوشهر و «ستایش كاویانی» از قم به صورت مشترك سوم شدند.
در رده سنی 10 سال دختران «یاسمن یزدانی» از خراسان شمالی قهرمان شد ، «آتوس روستایی» از سیستان و بلوچستان دوم شد و «رها كارآور» به مقام سومی رسید.
همچنین در بخش پسران در رده سنی زیر 10 سال «دانیال مشتاقی فرد» از اصفهان به مصاف «رادین فهیمی» از البرز رفت كه در نتیجه رادین فهیمی به مقام قهرمانی رسید و «مانی كاردان» از مازندران سوم شد.
در رده سنی 12 سال این رقابت ها نیز «پارسا اشجاری نیا» از تهران با شكست دادن «نیك یوسفیان» از كرمانشاه به مقام قهرمانی رسید و «امیر حسین نبی لو » و «ملودین نجاریان» از آذربایجان غربی به صورت مشترك سوم شدند.
در رده سنی 14 سال پسران نیز نیك یوسفیان از كرمانشاه اول شد، پارسا اشجاری فرد در رده دوم ایستاد و «محمد رسول اكبریان» و «امیر علی بیطرف» از قم به صورت مشترك سوم شدند.
به گزارش ایرنا، در این دوره از رقابتها 195 تنیسور نوجوان از 13 استان به مدت یك هفته در 2 بخش دختران و پسران به میزبانی هیات تنیس چهارمحال و بختیاری با یكدیگر به رقابت پرداختند.
2097

سرخط اخبار استان‌ها