۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۰۶
کد خبر: 83026509
T T
۰ نفر

هزار و 848 انشعاب گاز رایگان در اردبیل واگذار شد

۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۰۶
کد خبر: 83026509
هزار و 848 انشعاب گاز رایگان در اردبیل واگذار شد

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شركت گاز استان اردبیل گفت: پارسال هزار و 848 انشعاب گاز به صورت رایگان در این استان به اقشار محروم واگذار شد.

به گزارش ایرنا ، فیروز خدایی روز شنبه در جلسه بررسی ارائه خدمات حمایتی این شركت به اقشار محروم جامعه افزود: این شركت برای حمایت از خانوارهای بی بضاعت انشعاب گاز را به صورت رایگان در اختیار مددجویان كمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استان قرار می دهد.
وی اظهار داشت: در این راستا سال گذشته در استان اردبیل هزار و 499 انشعاب گاز برای اقشار نیازمند روستایی و 349 انشعاب به جامعه هدف شهری به صورت رایگان واگذار شد.
او از آمادگی شركت گاز استان برای واگذاری رایگان انشعاب گاز به جامعه هدف این مجموعه در راستای اجرای ماده 80 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه خبر داد.
خدایی گفت: مددجویان تحت پوشش كمیته امداد و بهزیستی استان اگر تاكنون از این امتیاز استفاده نكرده باشند می توانند با دریافت معرفی نامه از دستگاه تحت پوشش به شركت گاز مراجعه كنند.
مدیر عامل شركت گاز استان اردبیل افزود: ارائه خدمات مطلوب به مردم از اولویت های شركت گاز استان بوده و تاكنون برای تحقق این امر اقدامات موثر و مناسبی در استان انجام شده است.
6130/ 1257