۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۱۹
کد خبر: 83023404
T T
۰ نفر
بسیج برای برون رفت از مشكلات طرح دارد

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بسیج مستضعفان كشور گفت : وقتی بسیج می گوید برای برون رفت از مشكلات كشور طرح دارد ادعا نیست.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، سردار غلامحسین غیب پرور روز چهارشنبه در حاشیه هجدهمین اجلاس بسیج اساتید كشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت:بسیج در بخش های صنعت، كشاورزی و بسیاری از موضوع ها اعم از آموزش و پرورش طرح دارد. بیایند اینها را بشنوند و اگر نخواستند رد كنند. ما اصلا قبول نداریم كه دخالت می كنیم.
غیب پرور افزود: بسیج باید دستاوردهای انقلاب را پاسداری كند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیشرفت های كشور را نعمت بسیار بزرگی دانست كه باید قدر آن را دانست.
رئیس بسیج افزود: امكان جنگ وجود ندارد و وقتی حضرت آقا می فرمایند جنگی نخواهد شد، این یك پشتوانه قوی دارد.
وی با تاكید بر این كه امكان جنگ محال است افزود: آمریكایی به دنبال این قضایا نیستند و اگر می گویند خالی می بندند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین، درباره درخواست فرانسه برای حفظ برجام به شرط مذاكرات موشكی هم گفت: هیچ دولت بیگانگی حق ندارد به ما باید و نباید بگوید.
وی افزود: ما مردمی مستقل هستیم كه روی پای خود ایستاده ایم و سیاست های ما هم توسط مسوولان نظام مشخص شده است.
وی درباره مسایل دفاعی كشور هم گفت: در خصوص این مسایل بارها گفته ایم آنها (مقامات فرانسه) در جایگاهی نیستند كه حتی به ما مشاوره بدهند، ما خود رای داریم و مسیر كاملا مشخص بوده و بهتر است آنها كوتاه بیایند.
غیب پرو همچنین درباره تحریم ها گفت: این تحریم ها 40 سال است كه وجود دارد؛ البته شدت و ضعف داشته و قبول داریم كه تحریم ها در این مقطع به اوج خود رسیده است.
وی افزود: می پذیریم كه مردم تحت فشار هستند و این واقعیتی است كه هیچ كس چنین شرایطی را نمی خواهد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین كشور تاكید كرد: ما باید اول در مقابل دشمن بایستیم چرا كه اینها به كمتر از اضمحلال نظام قانع نیستند و شكی در این نیست. در داخل كشور به خودمان باید بیاییم.
غیب پرور افزود: مشكلات عارض فعلی بر كشور راه حل و برون رفت دارد و نباید گذاشت مشكلات روی هم تلنبار شود. باید به راه های انقلابی و جهادی و میان بر و به نیروهای انقلاب اعتماد و از نفوذی ها هم جلوگیری كنیم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اتهام برخی مقامات به بسیج و سپاه نسبت به كارشكنی و دخالت در امور آنها گفت: اگر این حرف ها را نزنند ما به خود شك می كنیم حال كه این حرف ها را می زنند یقین داریم كه مسیر ما درست است و با این حرف ها كوتاه نمی آییم.
**6984** 1200