۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۰۸
کد خبر: 83007415
T T
۰ نفر

پارك سوار جوانمرد قصاب آماده بهره برداري است

۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۰۸
کد خبر: 83007415
پارك سوار جوانمرد قصاب آماده بهره برداري است

شهرري - ايرنا - شهردار منطقه 20 (شهرري) گفت: پروژه پايانه و پارك سوار جوانمرد قصاب در جنوبي ترين نقطه كلانشهر تهران همزمان با هفته دفاع مقدس ( 31 شهريور تا هفتم مهرماه) به بهره برداري مي رسد.

سيد احمد صفوي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: پروژه پايانه و پارك سوار جوانمرد قصاب در مجاورت ايستگاه مترو در مساحتي به وسعت پنج هكتار در 31 شهريورماه به بهره برداري مي رسد.
وي با بيان اينكه اين پروژه بزرگترين پايانه در پهنه جنوبي تهران محسوب مي شود ادامه داد: در اين پايانه تمامي مدهاي حمل و نقل عمومي از جمله پاركينگ و سكوهاي اتوبوس و تاكسيراني لحاظ شده است.
شهردار منطقه 20 اظهار داشت: روزانه 25 هزار نفر از ايستگاه مترو جوانمرد قصاب براي جابجايي استفاده مي كنند كه اين حجم مسافر براي جابجا شدن شهروندان به ويژه تردد در شهرهاي جنوبي تهران، مي تواند يك ظرفيت براي اين پايانه مسافربري باشد.
وي خاطرنشان كرد: در اين پروژه 9 خط ويژه اتوبوس هاي تندرو با گنجايش 40 دستگاهي و ايستگاه هاي تاكسي با ظرفيت 45 دستگاه تاكسي احداث شده است.
به گفته صفوي همچنين پاركينگ بزرگ خودروهاي عمومي با ظرفيت 570 خودرو در اين پارك سوار احداث شده است.
وي ادامه داد: اين پروژه ترافيكي در مساحتي به وسعت پنج هكتار در حال اجراست كه تمامي مدهاي حمل و نقل عمومي در اين پروژه لحاظ شده است و به عنوان بزرگ ترين پايانه در پهنه جنوب محسوب مي شود.
پايانه جوانمرد قصاب در جنوبي تهران نقطه شهر تهران واقع شده است كه شهروندان جنوب پايتخت به ويژه مردم شهرستان هاي ري، ورامين، پاكدشت و قرچك براي عزيمت به تهران از اين پارك سوار استفاده مي كنند.
هفته دفاع مقدس از روز 31 شهريور ماه آغاز و تا 7 مهرماه ادامه خواهد داشت.
منطقه 20 (شهرري) جنوبي‌ترين منطقه شهري شهرداري تهران است و داراي پنج ناحيه داخل محدوده و 2 ناحيه خارج محدوده و 21 محله است.
6003/7243/

سرخط اخبار اقتصاد