۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۷
کد خبر: 82983753
T T
۰ نفر
تحریم كنندگان ایران در برابر اراده جوانان كشور ناتوانند

تهران - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تحریم كنندگان جمهوری اسلامی در برابر اراده جوانان این كشور ناتوان هستند و این فرزندان رشید ثابت كرده اند كه برای پیشرفت و توسعه پشت هیچ مانعی نمی مانند و همواره حركت رو به جلو خود ادامه می دهند.

به گزارش ایرنا ، « محمد جواد آذری جهرمی » روز شنبه در مراسم افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه الكترونیك، كامپیوتر و تجارت الكترونیك در محل نمایشگاه بین اللملی تهران، افزود: آنهایی كه در بخش بین المللی تلاش دارند ایران را از نظر فناوری تحریم كنند، باید بدانند كه جوانان ایرانی به خوبی از عهده انجام كارهای بزرگ بر می آیند.
وی اظهارداشت: كسانی كه در داخل تلاش می كنند با رانت و فرایندهای رانتی به مطلوبیت برسند ره به جایی نخواهد برد و باید اجازه دهند كه جوانان ایرانی در یك فضای رقابتی تحولات بزرگ را در بخش دیجیتالی كشور فراهم كنند.
وزیر ارتباطات به كسانی كه دنبال فضای رانت و سود جویی هستند، تاكید كرد: بدانید با ایجاد مانع و دست اندازی برای جوانان نمی توانید به اهداف خود دست پیدا كنید.
آذری جهرمی به تلاش برای رونمایی لایحه صیانت از داده های شخصی اشاره كرد و گفت: این لایحه مشكلات كسب و كارهای نوپا را حل و فصل خواهد كرد.
وی اظهارداشت: عصر امروز ( شنبه ) مراسم رونمایی از این لایحه با حضور نمایندگانی از كشورهای روسیه، پاكستان و جمهوری آذربایجان در محل الكامپ 24 انجام خواهد شد.
به گزارش ایرنا ، بیست و چهارمین نمایشگاه الكترونیك، كامپیوتر و تجارت الكترونیكی (الكامپ) ایران در حالی با رویكرد «ایران دیجیتال» آغاز به كار كرد كه همه فعالان بخش فناوری اطلاعات داشته های خود را در این عرصه به نمایش عموم گذاشته اند.
بیست و چهارمین نمایشگاه الكترونیك، كامپیوتر و تجارت الكترونیكی ایران كه به گفته «رسول سراییان» رئیس سازمان فناوری اطلاعات بزرگترین رویداد بخش فناوری اطلاعات است، امروز (شنبه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بكار كرد.
نمایشگاه با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیز «رامین قلی زاده» وزیر راه و ارتباطات جمهوری آذربایجان افتتاح شد و مسئولان صنعت ارتباطات و دیجیتال كشور نیز در آن حضور داشتند.
بیش از 400 شركت استارتاپی در این نمایشگاه حضور دارند و امسال «الكام گیمز» (بازی سازها) برای نخستین بار همراه با نمایشگاه الكامپ همراه شده اند.
«الكام تاكز»(گپ و گفت) نیز یك رویداد جدید در الكامپ 24 است كه امسال با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه ای كشور شكل گرفته و در چهار نقطه مختلف نمایشگاه، فضاهایی برای آن در نظر گرفته شده است تا فعالان و علاقه مندان بتوانند به دانسته های خود اضافه كنند.
«الكام ترندز» نیز رویداد تازه‌ای است كه سال گذشته به‌ صورت محدود برگزار شد، اما امسال سالن 27 به آن اختصاص داده شده و شامل «هوش مصنوعی، داده‌های بزرگ، پردازش موازی، شهر هوشمند» است.
اقتصام**1108**2078 ** 1559
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد