۱ مرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۱۷
کد خبر: 82979704
T T
۰ نفر
40 درصد واحدهاي توليدي چهارمحال و بختياري در بروجن مستقر است

شهركرد- ايرنا- فرماندار بروجن با بيان اينكه اين شهرستان يكي از نقاط صنعتي است ، گفت: هم اكنون 40 درصد از واحدهاي توليدي چهارمحال و بختياري در اين شهرستان فعال است.

به گزارش ايرنا، مسعود ملكي روز دوشنبه در ديدار از واحدهاي توليدي شهرك صنعتي بروجن تاكيد كرد: 283 واحد توليدي در 5ناحيه و شهرك صنعتي اين شهرستان استقرار و فعاليت دارد كه بخش عمده اي از توليدات اين واحدها در كشور بي نظير است.
وي افزود: كمبود سرمايه در گردش، نبود مواد اوليه و ركود در بازار فروش جزو مهمترين مشكلات توليد كنندگان شهرك صنعتي شهرستان بروجن است كه بايد براي رفع اين مشكلات چاره انديشي كرد.
ملكي تصريح كرد: البته با وجود اين مشكلات اما خط هاي توليدي واحدهاي صنعتي شهرستان بروجن فعال است.
وي يادآور شد: بررسي مشكلات واحدهاي توليدي و طرح آن در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد با هدف ايجاد رونق كسب و كار از مهمترين برنامه هاي مسئولان براي ارتقاي وضعيت كارخانه هاي شهرك هاي صنعتي شهرستان بروجن است.
فرماندار و تعدادي مسئولان شهرستان بروجن از واحدهاي توليدي همايون گاز، جي بام، آراميس و كاشي ارس بازديد كردند.
همچنين در حكمي از سوي كوروش بيگدلي مديركل امور مالياتي چهارمحال و بختياري و با حضور فرماندار شهرستان بروجن محسن برجيان به عنوان مدير امور مالياتي بروجن معرفي و از خدمات مهران كيواني مدير سابق امور مالياتي اين شهرستان قدرداني شد.
بروجن در 60 كيلومتري مركز چهارمحال و بختياري قرار دارد و از لحاظ موقعيت جغرافيايي و قرارگيري در محور ارتباطي ترانزيتي استان هاي مركزي به بنادر جنوب و جنوب غرب كشور به عنوان يكي از مهمترين شاهراه هاي اقتصادي به حساب مي آيد.
7362/2097

سرخط اخبار استان‌ها