۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۳
کد خبر: 82956403
T T
۰ نفر
خطیب جمعه شهركرد خواستار برخورد با مفسدان اقتصادی شد

شهركرد - ایرنا- خطیب موقت جمعه شهركرد با اشاره به خسارت اقتصادی مفسدان به جامعه خواستار برخورد انقلابی با اخلالگران این عرصه در كشور شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهركرد افزود: مفسدان اقتصادی بیشترین ضربه را به انقلاب می زنند و در صورت صدمه دیدن انقلاب، اسلام ناب نیز آسیب می بیند.
وی تصریح كرد: باید با اقتدار با مفسدان و اخلالگران اقتصادی برخورد شود تا خیال مردم راحت باشد.
فاطمی با بازخوانی پرونده فساد اقتصادی در دوران پهلوی یادآور شد: فساد اقتصادی در دوره ستمشاهی بارز بود و باعث شد منابع ایران از سوی مفسدان اقتصادی حیف و میل شود.
امام جمعه موقت شهركرد، حفظ حجاب در جامعه را ضروری دانست و گفت: مساله حجاب نباید بازیچه شود، زیرا حجاب دستور قرآن است و نباید مورد بی اهمیتی قرار گیرد.
به گفته وی، خانواده ها به مساله حجاب در بین جوانان حساس باشند، زیرا گاهی مادر خانواده حجاب كامل دارد اما دختر خانواده چندان به مساله حجاب توجه جدی نمی كند.
فاطمی با بیان اینكه حجاب یك ارزش برای جامعه است، اظهار كرد: جامعه اسلامی و انقلاب حاصل خون هزاران شهید است و نباید با بی حجابی به انقلاب ضربه زد.
وی به سالروز حمله ناو آمریكایی به هواپیمای مسافربری ایران و شهادت 290 سرنشین آن اشاره كرد و گفت: در حالی آمریكا مدعی حقوق بشر است كه باعث كشته شدن صدها نفر از مردم بیگناه در هواپیمای مسافربری شد.
به گفته وی، آمریكا با این حمله می خواست ایران را وادار به پذیرش قطعنامه كند، اما با وجود شهادت سرنشینان هواپیما، ملت ایران مستحكم تر در برابر آمریكا ایستاد.
فاطمی به وجود كم آبی در كشور و چهارمحال و بختیاری اشاره كرد و افزود: كمبود آب در كشور جدی است و صرفه جویی در بخش اب و برق نیز ضرورت دارد.
وی به سالروز شهادت حضرت عبدالعظیم حسنی اشاره كرد و گفت: این عالم ربانی از شاگردان بنام ائمه اطهار (ع) بودند كه خدمات ارزنده ای را به اسلام ارائه كردند.
2097

سرخط اخبار استان‌ها