۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۹:۲۴
کد خبر: 82953978
T T
۰ نفر
ميز خدمت در بزرگترين بندر كانتينري ايران گشايش يافت

بندرعباس - ايرنا - به دنبال ابلاغ رياست جمهوري و در راستاي تسريع در ارايه خدمات به مردم ، ميز خدمت در بندر شهيد رجايي ، بزرگترين و پيشرفته ترين بندر كانتينري ايران گشايش يافت.

به گزارش ايرنا، مديركل بنادر و دريانوردي هرمزگان عصر سه شنبه در حاشيه گشايش ميز خدمت در بندر شهيد رجايي، اظهار داشت: با توجه به وسعت كار و خدمات در بندر شهيد رجايي، در هفت نقطه از اين بندر به منظور ارايه خدمات هر چه بيشتر به مشتريان ، ميز خدمت جانمايي شده است.
الله مراد عفيفي پور تصريح كرد: براساس كارگروه هاي تشكيل شده، 18 نفر از كاركنان با اشراف كامل و احاطه به موضوع هاي بندري در ميزهاي خدمت بندر شهيد رجايي مستقر هستند.
وي خاطر نشان كرد: حفظ حقوق مراجعان، پاي بندي و رعايت منشور اخلاق و اداري و هم چنين اجراي دقيق الزام ها و مسووليت هاي قانوني از مهم ترين مولفه هاي مشتري مداري و شاخص هاي ارزيابي عملكرد بر ميز خدمت است كه توسط اداره ها و بخش هاي ذيربط مورد بررسي و پايش مداوم قرار مي گيرد.
اين مقام مسوول تصريح كرد: سازمان بنادر و دريانوردي از جمله نهادهاي پيشرو در ارايه خدمات الكترونيكي به مشتريان است و تاكنون نيز در جهت اجراي دقيق كنوانسيون ها و مقررات و ضوابط ابلاغي تلاش قابل توجهي كرده است.
بندر شهيد رجايي دروازه طلايي اقتصاد ايران است كه 53 درصد صادرات و واردات، 70 درصد ترانزيت و تخليه و بارگيري حدود 85 درصد كالاهاي كانتينري درسطح كل بنادر كشور را پشتيباني مي كند.
بندر شهيد رجايي با 18 دستگاه گنتري كرين (جرثقيل غول پيكر جهت تخليه و بارگيري كانتينري) و40 پست اسكله، بزرگترين و پيشرفته ترين بندر كانتينري ايران است.
بندر شهيد رجايي در 23 كيلومتري غرب بندرعباس مركز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/7408

سرخط اخبار استان‌ها