۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۵۰
کد خبر: 82903077
T T
۰ نفر
متخلفان تعزيراتي آذربايجان غربي 53 ميليارد ريال جريمه شدند

اروميه- ايرنا- مديركل تعزيرات حكومتي آذربايجان غربي گفت: از ابتداي سال جاري تا زمان حاضر متخلفان حوزه هاي كالا و خدمات، قاچاق كالا و بهداشت و درمان در شعب مختلف اين نهاد به پرداخت 53 ميليارد ريال جريمه محكوم شدند.

محمد اقوامي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين ميزان جريمه نقدي براي يكهزار و 78 پرونده در سه بخش كالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق كالا و ارز صادر شده است.
وي اظهار كرد: درج نكردن قيمت، قاچاق كالا از جمله سيگار، پوشاك، مواد سوختي، گوشي تلفن همراه، تجهيزات الكترونيكي، گرانفروشي در كالا و خدمات و قاچاق ارز از عمده تخلفات تعزيراتي استان در سال جاري بوده است.
وي بيان كرد: بيشترين تعداد پرونده هاي ارجاعي به تعزيرات حكومتي در بخش كالا و خدمات بوده و 651 فقره پرونده در اين بخش تشكيل شده است.
مديركل تعزيرات حكومتي آذربايجان غربي همچنين از محكوميت بيش از 150 ميليون ريالي قاچاقچي گوشي تلفن همراه به عنوان يكي از پرونده هاي مهم هفته اخير اين نهاد خبر داد و گفت: اين فرد كه قصد داشت 24 دستگاه گوشي را با استفاده از خودرو خود به داخل كشور قاچاق كند، دستگير و پس از ارجاع به شعبه خوي به پرداخت جريمه محكوم شد.
به گزارش ايرنا آذربايجان غربي از جمله استان هاي درگير با معضل قاچاق كالا و ارز است و سالانه هزاران پرونده در اين خصوص در تعزيرات حكومتي استان بررسي و حكم آن صادر مي شود.
تخلفات مربوط به قاچاق كالا و همچنين تخلفات بخش هاي كالا و خدمات و بهداشت و درمان به شعبه هاي تعزيرات حكومتي ارجاع مي شود.
8137/3072

سرخط اخبار استان‌ها