۲۳ فروردین ۱۳۹۷، ۱۹:۴۴
کد خبر: 82884971
T T
۰ نفر

محموله مشروبات الكلی در مشهد كشف شد

۲۳ فروردین ۱۳۹۷، ۱۹:۴۴
کد خبر: 82884971
محموله مشروبات الكلی در مشهد كشف شد

مشهد- ایرنا- سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: محموله مشروبات الكلی خارجی و مواد مخدر طی 2 عملیات جداگانه در مشهد كشف شد.

قاضی مهدی خدابخشی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با ردزنی های اطلاعاتی ماموران مبارزه با قاچاق كالا و ارز خراسان رضوی، انبار مشروبات الكلی در یكی از منازل مسكونی بولوار فارغ التحصیلان مشهد شناسایی شد.
وی اظهار كرد: ماموران مزبور با هماهنگی مراجع قضایی وارد این محل شده و در بازرسی از آن 52 بطری مشروب الكلی خارجی كشف كردند.
وی گفت: در این ارتباط یك متهم 37 ساله دستگیر شد.
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد همچنین از كشف مواد مخدر از منزل مسكونی در محدوده بولوار وحدت مشهد خبر داد و افزود: در پی كسب خبری در این زمینه، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد 2 مسافر را كه از استانهای جنوبی در منزل اجاره ای بولوار مزبور ساكن بودند شناسایی كرده و تحت نظر گرفتند.
وی اظهار كرد: در بازرسی از منزل مزبور هشت كیلو و 350 گرم تریاك كشف و 2 متهم نیز دستگیر شدند.

* 12 هزار عدد لوازم آرایشی قاچاق كشف شد
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: طی 2 عملیات نیز بیش از 12هزار عدد انواع لوازم آرایشی قاچاق از 2 منزل مسكونی در مشهد كشف شد.
قاضی خدابخشی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز خراسان رضوی با هماهنگی قضایی طی بازرسی از یك منزل مسكونی در انتهای خیابان نخریسی مشهد 11 هزار و 715 عدد انواع لوازم آرایشی قاچاق كشف كردند.
وی اظهار كرد: همچنین در عملیات دیگری طی بازرسی از منزلی در بولوار خیام این شهر یكهزار و 52 عدد انواع لوازم آرایشی قاچاق كشف شد.
وی گفت: در ارتباط با كشفیات مزبور نیز 2 نفر دستگیر شدند.
لوازم آرایشی و بهداشتی و پوشاك بیشترین حجم كالاهای قاچاق در استان خراسان رضوی را تشكیل می دهد.
15 فروردین ماه امسال نیز در بازرسی از مخفیگاه یك متهم در خیابان حسین باشی مشهد 291 بطری و قوطی انواع مشروب الكلی خارجی كشف و ضبط شد.
پارسال هم بیش از 26 تن مواد مخدر در خراسان رضوی كشف شد.
7505/ 6053

سرخط اخبار استان‌ها