۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹
کد خبر: 82866703
T T
۰ نفر

چالش كارمندان غایب در شهرداری تبریز

۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹
کد خبر: 82866703
چالش كارمندان غایب در شهرداری تبریز

تبریز - ایرنا - افشاگری اخیر محمد فرج قلیزاده، رییس كمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز مبنی بر اینكه در شهرداری تبریز به افرادی حقوق پرداخت می شود كه اصلا حضور فیزیكی در این مجموعه ندارند، چالش بر انگیز شد.

به گزارش ایرنا، فرج قلیزاده هفته جاری در نشست شورای شهر تبریز اعلام كرد: شهرداری نیروهایی دارد كه آنها را در قالب پاكبان جذب كرده و در ادامه آنها را به عنوان مامور در اختیار وزارت امور خارجه قرار داده است.
وی افزود: در مجموعه شهرداری نیروهایی داریم كه از ما حقوق دریافت می كنند اما در تركیه با مساعده های میلیونی در حال تحصیل هستند.
وی اضافه كرد: اگر شهردار این موضوع را انكار كند، اسامی همه این افراد را منتشر می كنم.

** قائم مقام شهردار: این افراد در دوره های قبل جذب شهرداری شده اند
در همین حال رسول موسایی، قائم مقام شهردار تبریز با تایید اظهارات رییس كمیسیون فرهنگی شورای اسلامی این شهر گفت: آنچه دكتر قلیزاده اعلام كردند صحت دارد اما ارتباطی با دوره فعلی ندارد.
وی در عین حال تاكید كرد: ادامه همكاری با همه این نیروها در دوره جدید منوط به بازگشت آنان به شهرداری و فعالیت در همان عنوان شغلی مورد قرارداد مشروط شده است.
قائم مقام شهردار تبریز اضافه كرد: در صورت عدم بازگشت این افراد به شهرداری با آنها قطع همكاری می شود.
وی گفت: همه پرداخت های غیرقانونی به این نیروها در این دوره شهرداری متوقف شده است.
بودجه سال آینده كلان شهر 1.8 میلیون نفری به میزان دو هزار و 707 میلیارد تومان در جلسه هفته گذشته شورای شهر تبریز تصویب شد.
در زمان حاضر در شهرداری تبریز افزون بر 12 هزار نیروی انسانی مشغول فعالیت اند، در حالیكه رییس پیشین شورای اسلامی این كلان شهر اعلام كرده بود بر اساس قانون مجموع پرسنل شهرداری باید زیر 2 هزار نفر باشد.
518
۰ نفر