۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۸:۵۰
کد خبر: 82863681
T T
۰ نفر

11تن چوب قاچاق در گیلان كشف شد

۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۸:۵۰
کد خبر: 82863681
11تن چوب قاچاق در گیلان كشف شد

رشت - ایرنا - مأموران نیروی انتظامی گیلان در عملیات های مختلفی، 11 تن چوب قاچاق در نقاط مختلف استان كشف و ضبط كردند.

به گزارش عصر پنجشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی لنگرود گفت: ماموران انتظامی بخش اطاقور، حین گشت زنی به یك دستگاه خودروی وانت مشكوك شده و دستور توقف این خودرو را صادر كردند.
سرهنگ مجید نیكویی افزود: در بازرسی از این خودرو چهار تن چوب قاچاق به ارزش اقتصادی 15 میلیون ریال كشف و ضبط و متهم 41 ساله دستگیر و به مقام قضایی معرفی شد.
فرمانده نیروی انتظامی آستانه اشرفیه نیز بیان داشت: ماموران انتظامی پاسگاه كیسم حین گشت زنی در سطح حوزه به یك دستگاه خودروی وانت مشكوك شده و دستور توقف آن را صادر كردند.
سرهنگ عیسی روشن قلب افزود: در بازرسی از این خودرو، چهار تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش اقتصادی 35 میلیون ریال كشف و ضبط و متهم به مراجع قضایی معرفی شد.
شهرستان های لنگرود و آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارند.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا فرمانده نیروی انتظامی رضوانشهر نیز اظهار داشت: ماموران انتظامی حین كنترل خودروهای عبوری به یك دستگاه خودروی وانت كه در حال حمل چوب بود، مشكوك شده و دستور توقف آن را صادر كردند.
سرهنگ رضا كوهستانی افزود: در بازرسی از این خودرو، سه تن چوب جنگلی قاچاق از نوع توسكا و ون كشف و ضبط و متهم پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شد.
شهرستان رضوانشهر در 70 كیلومتری غرب مركز استان گیلان واقع است.
7294/2007
۰ نفر