۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۰۶
کد خبر: 82819184
T T
۰ نفر
بهره برداری از 35 میلیارد ریال طرح عمرانی و كشاورزی در كبودرآهنگ

همدان - ایرنا - فرماندار كبودرآهنگ گفت: همزمان با چهارمین روز از دهه فجر 35 میلیارد ریال طرح در این شهرستان بهره برداری شد.

احسان قنبری روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بهسازی 12 روستای شامل جدول كشی، آسفالت و تخریب و بهسازی با هزینه كرد 23 میلیارد و 600 میلیون ریال به اتمام رسیده است.
وی اضافه كرد: تعدادی از این روستاها شامل داق داق آباد، خان آباد، خلعت آباد، كردآباد، آق تپه، قاپاق تپه، نوآباد و ویان از توابع بخش مركزی كبودرآهنگ است.
فرماندار كبودرآهنگ بیان كرد: همچنین یك واحد گلخانه به مساحت سه هزار و 150 متر مربع با سرمایه گذاری سه میلیارد و 500 میلیون ریالی بخش خصوصی در روستای كوریجان بهره برداری شد.
قنبری با عنوان اینكه عملیات اجرایی این طرح از سال گذشته آغاز شد گفت: ظرفیت تولید این گلخانه 95 تن است و با بهره برداری از آن برای سه جویای كار فرصت شغلی ایجاد شد.
وی اظهاركرد: آبرسانی به روستای حاتم آباد با اعتبار 6 میلیارد و 900 میلیون ریال تكمیل و بهره برداری شد و اهالی این روستا از این پس مشكلی در تامین آب نخواهند داشت.
وی بیان كرد: یك واحد مسكونی برای یك خانواده معلول توسط بهزیستی كبودرآهنگ احداث و در چهارمین روز از دهه فجر بهره برداری شد
238 طرح با اعتبار یك هزار و 120 میلیارد ریال و اشتغالزایی دائم برای 275 جویای كار دهه فجر امسال در كبودراهنگ بهره برداری و كلنگ زنی می شود.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

سرخط اخبار استان‌ها