۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۳۲
کد خبر: 82813741
T T
۰ نفر
تجديد ميثاق كاركنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي و جامعه قرآني با آرمان هاي امام راحل

شهرري ـ ايرنا ـ مديران و كاركنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي و جامعه قرآني امروز سه شنبه درآستانه آغاز سي و نهمين فجرانقلاب اسلامي ايران با حضور در حرم مطهر بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران با آرمان هاي والاي امام راحل تجديد ميثاق كردند.

به گزارش ايرنا، مديران و كاركنان جامعه قرآني و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي با حضور در حرم مطهر امام راحل ضمن گراميداشت سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، با آرمان هاي والاي ايشان، رهبري و شهدا تجديد پيمان كردند.
شركت كنندگان در اين مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و اداي احترام به مقام شامخ معمار كبير انقلاب اسلامي با آرمان هاي والاي امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجديد ميثاق كردند.
به گزارش ايرنا، دوازدهم بهمن سال 57 با ورود حضرت امام (ره) به كشور اعتراضات مردمي عليه نظام شاهنشاهي اوج گرفت و ملت ايران بعد از 10 روز مقاومت و مبارزه به رهبري امام راحل توانستند در 22 بهمن رژيم طاغوت را شكست داده و انقلاب اسلامي را پيروز كنند، به همين مناسبت دوازدهم تا 22 بهمن به نام دهه مبارك فجر نامگذاري شد و هرساله در اين ايام جشن و پايكوبي، نورافشاني كردن خيابان ها، كوچه ها و تجديد ميثاق مديران و كاركنان با امام راحل برگزار مي شود.
خبرنگار: امير جعفري - انتشار: روح الله صائب
3218/6003

سرخط اخبار فرهنگ