۲۳ دی ۱۳۹۶، ۲۰:۴۹
کد خبر: 82794729
T T
۰ نفر
رژیم صهیونیستی رهبر ارشد حماس را تهدید به ترور كرد

تهران – ایرنا - وزیر ساخت و ساز و مسكن رژیم صهیونیستی شنبه شب «یحیی سنوار» رئیس جنبش حماس را تهدید كرد كه در صورتی كه این گروه فلسطینی بخواهد فعالیت علیه اسرائیل را از سر گیرد، ترور می شود.

به گزارش خبرگزاری معا فلسطین، «یواف گالانت» وزیر ساخت و ساز و مسكن رژیم صهیونیستی مدعی شد: سنوار رئیس جنبش حماس در وقت اضافی زندگی می كند، و اگر بخواهد عملیات علیه اسرائیل را تشدید كند، وی را از بازی حذف می كنیم.
وزیر ساخت و ساز و مسكن رژیم صهیونیستی كه پیشتر فرمانده ارتش این رژیم بوده است، در ادامه ادعاهای خود تاكید كرد،حملات نظامی علیه مواضع جنبش حماس در نوار غزه با هدف توقف شلیك راكت به سرزمین های اشغالی تشدید می شود تا به ادعای وی آرامش باردیگر به این منطقه بازگردد.
سخنان گالانت درحالی مطرح می شود كه اوضاع نوار غزه بحرانی است و هر از چندگاهی، گروه های مقاومت فلسطینی، در پاسخ به تجاوزات و حملات هوایی رژیم صهیونیستی به این منطقه، راكت هایی را به سرزمین های اشغالی شلیك می كنند.
پیشتر رژیم صهیونیستی اعلام كرده بود كه از زمان اعلام تصمیم ترامپ مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، 32 راكت از نوار غزه به سرزمین های اشغالی شلیك شده است.
سرزمین های اشغالی از 15 آذرماه كه رئیس جمهوری آمریكا، قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت، صحنه درگیری میان فلسطینی های معترض و ارتش رژیم صهیونیستی است.
این تصمیم ترامپ كه نقض آشكار قطعنامه‌های بین‌المللی است، با مخالفت‌های بسیاری در داخل آمریكا و در عرصه جهانی رو به رو شده است.
تحلیلگران سیاسی، اقدام رئیس جمهوری آمریكا را خط بطلانی بر طرح احتمالی سازش، زیرپا گذاشتن حقوق مردم فلسطین و نقض آشكار قطعنامه های بین المللی می دانند.
شبس**9363** مترجم: تدو**انتشاردهنده: عزیز موسوی

سرخط اخبار جهان