۲ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱
کد خبر: 82772582
T T
۰ نفر
دريادار سياري: بايد در مرزهاي زميني و دريايي با اقتدار حضور داشته باشيم

تهران-ايرنا- معاون هماهنگ كننده ارتش با تاكيد بر افزايش و ارتقاي روز افزون قدرت ارتش جمهوري اسلامي در اجراي موفقيت آميز ماموريت ها گفت: جهت حفظ كشورمان از هر تهديدي بايد همواره در مرزهاي هوايي زميني و دريايي، با قدرت و اقتدار حضور داشته باشيم تا كسي جرات تعدي به مرزهايمان را به خود ندهد و هر تهديدي در نطفه خفه شود.

به گزارش روز شنبه ايرنا از روابط عمومي نيروي زميني ارتش، امير دريادار حبيب الله سياري روز شنبه در مراسم تحليف سومين دوره رزم مقدماتي دانش پژوهان ارتش جمهوري اسلامي كه صبح امروز در مركز آموزش درجه داري جوادالائمه برگزار شد، ضمن تبريك پايان دوره رزم مقدماتي به درجه داران جوان آجا، افزود: شما امروز رسما به صف مجاهدان ارتش جمهوري اسلامي پيوستيد كه جاي افتخار دارد.
وي افزود: امروز شما جوانان جا پاي مردان بزرگ و با اراده اي گذاشته ايد كه هشت سال دفاع مقدس را با موفقيت پشت سر گذاشتند و در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ايستادگي كردند.
امير دريادار سياري با اشاره به وظايف و ماموريت هاي ارتش جمهوري اسلامي تصريح كرد: طبق ماموريت هايي كه براي ارتش كشور در نظر گرفته شده است، دفاع از تماميت ارضي و حفظ و صيانت از استقلال نظام مقدس جمهوري اسلامي بر عهده تك تك ما است.
معاون هماهنگ كننده ارتش با بيان اينكه دشمنان انقلاب اسلامي از بهمن 57 تاكنون با توطئه هاي مختلف بدنبال تضعيف و لطمه زدن به ايران اسلامي بودند، كه با حضور جوانان برومند و مومني چون شما نتوانستند هيچگونه خدشه اي را به نظام و كشورمان وارد كنند.
وي با بر شمردن ويژگيهايي كه يك فرد نظامي بايد داشته باشد، گفت: يك نظامي بايد تكيه بر ايمان، اخلاص، خودباوري و شهادت طلبي داشته باشد.
امير دريادار سياري افزود: امروز دشمن با تمام امكاناتش را در جهت خدشه وارد نمودن بر ايمان شما جوانان بكار بسته، چون دشمن اطلاع دارند انسان بي ايمان قادر به جنگيدن نيست و خدارا شاكريم كه ارتش ما امروز معنويت مدار و ايمان محور است‌.
وي افزود: دومين ويژگي دانش اندوزي است، از اين رو بايد به سمت تخصص و مهارت افزايي برويد چراكه امروز علم و دانش و تخصص بر فضاي جنگ مسلط است. از اين رو بايد بر دانش خود بيفزاييم و در مرزهاي تخصص و دانش حركت كنيم، تا جايي كه تجهيزات مورد نياز خود را در داخل بسازيم.
وي سومين ويژگي را روحيه سلحشوري دانست و گفت: با روحيه سلحشوري مي توان سختي ها را تحمل كرد و كارها را پيشبرد.
امير دريادار سياري در پايان با اشاره به اهميت حفظ و حدت و روحيه برادري در سطح نيروهاي مسلح خاطرنشان كرد: وحدت كليد پيروزي است و همه در نيروهاي مسلح اعم از ارتش سپاه نيروي انتظامي و بسيج دست به دست هم مي دهيم تا نظام اسلامي را از گزند دشمنان حفظ كنيم.
اجتمام(1)**7029**9105
تنظيم: فرهاد شرف پور ** ناشر: مريم برزآبادي