۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۹:۲۸
کد خبر: 82761441
T T
۰ نفر
فریبا: پرسپولیس شانس نخست قهرمانی است/استقلال نیاز به مهاجم گلزن دارد

تهران- ایرنا- «بهتاش فریبا» مدیرفنی سابق تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: پرسپولیس در لیگ امسال بسیار با قدرت كار می كند و رسیدن به این تیم در صدر جدول كار بسیار دشواری است.

فریبا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص نیم فصل اول لیگ برتر، گفت: نیم فصل اول لیگ با افت برخی تیم های مدعی روبه رو بود كه باید دلایل این اتفاق را بررسی كرد. سپاهان، تراكتورسازی، استقلال تهران و ذوب آهن تیم های ریشه دار این فوتبال هستند و نبودشان در كورس قهرمانی جذابیت لیگ را كاهش می دهد.
وی ادامه داد: البته در روزهای افت این تیم ها باشگاه هایی چون پیكان، پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان خوب كار می كنند، اما مطمئن باشید این جدول با تغییرات زیادی روبه رو خواهد شد.
مدیر فنی سابق تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: باید به هواداران پرسپولیس و كادرفنی این تیم تبریك بگویم كه توانستند با اقتدار قهرمان نیم فصل شوند و امیدوارم تیم های ریشه دار ما در نیم فصل دوم خود را به پرسپولیس نزدیك كنند تا لیگ جذاب تری را مشاهده كنیم.
وی تصریح كرد: تراكتورسازی برنامه ریزی خوبی برای نیم فصل دوم دارد و می تواند شرایط بسیار بهتری داشته باشد و سپاهان هم با برطرف كردن چند نقطه ضعف شرایط بهتری خواهد داشت.
مدیر فنی سابق تیم فوتبال استقلال تهران در رابطه با شرایط این تیم، گفت: استقلال در نیم فصل دوم شرایط بسیار بهتری خواهد داشت و خوشبختانه در نیم فصل دوم تمام نفرات مصدوم به تركیب باز خواهند گشت. در چهار بازی گذشته شاید استقلال با تیم های آسانی بازی داشته، اما باید قبول كنیم كه رشد نسبی هم داشته است.
وی در خصوص مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ امسال، اظهار كرد: گرفتن پرسپولیس در لیگ امسال بسیار سخت است و این تیم حتی در زمان محرومیت «مهدی طارمی» هم هیچ افتی نكرده است و حتی بهتر از قبل هم ظاهر می شود. شانس نخست قهرمانی لیگ امسال پرسپولیس است اما گرفتن این تیم در صدر جدول غیرممكن هم نیست.
فریبا در خصوص وضعیت استقلال پس از جدایی وی و «علیرضا منصوریان»، گفت: اگر صحبتی در خصوص استقلال می كنم قصدم نقد كسی نیست و همه می دانند چقدر عاشق استقلال هستم. در زمان حضور ما در استقلال متاسفانه از همان هفته اول هیچ وقت بازیكنان را به صورت كامل در اختیار نداشتیم و در كنار این مساله با مصدومیت و ضعف های داوری هم روبه رو می شدیم.
وی افزود: استقلال این روزها تكمیل تر شده است و اگر منصوریان هم تمام نفرات خود را در اختیار داشت، هیچ وقت با چنین مشكلی روبه رو نمی شد. تنها مشكل استقلال كه از زمان ما هم وجود داشت نداشتن یك مهاجم گلزن است كه امیدوارم این ضعف نیز برطرف شود.
مدیرفنی سابق استقلال در موردجدایی بی سر و صدای خود از این تیم افزود: من هیچ وقت اعلام نكردم قصد جدایی از استقلال را دارم اما وقتی كادرفنی ما سر تمرین نرفت معاون باشگاه در برنامه زنده تلویزیونی اعلام كرد تیم را به مك در مورت واگذار كردند و این یعنی فرد دیگری نباید در كادر فنی حضور داشته باشد و من هم در آن شرایط احساس كردم شاید با رفتنم بیشتر بتوانم به استقلال كمك كنم.
وی تاكید كرد: همین الان هم هر كاری بتوانم برای استقلال خواهم كرد و مطمئن باشید آرزوی من موفقیت استقلال خواهد بود.
فریبا در خصوص پدیده نیم فصل نخست لیگ، گفت: تیم ها در نیم فصل نخست لیگ جوانان خوبی را معرفی كردند و برای اسم بردن از پدیده لیگ باید چند اسم را مطرح كنم و این اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال ایران است. خوشبختانه «كارلوس كی روش» هم با توجه زیادی كه به جوانان لیگ دارد انگیزه همه آنها را بالا برده است.
تیم فوتبال پرسپولیس با 36 امتیاز توانست در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال در جایگاه اول لیگ قرار گیرد و پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با كانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی: ٩١١٨**1368
خبرنگار: سید جواد بشیری** انتشار: خیراله شفیعی
۰ نفر