۲۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸
کد خبر: 82732909
T T
۰ نفر
گشايش نمايشگاه فعاليت هاي كتاب محور كانون پرورش فكري گيلان در رشت

رشت - ايرنا - مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان گيلان از گشايش نمايشگاه فعاليت هاي كتاب محور با شعار (آينده روشن، با خانواده كتابخوان) در مركز فرهنگي هنري كانون در رشت خبر داد.

اسفنديار ضيائي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: اين نمايشگاه به مناسبت هفته كتاب از سوي كانون پرورش فكري استان گيلان و با هدف ترويج فرهنگ كتابخواني در بين كودكان و نوجونان گشايش يافته است.
وي اظهار داشت: در اين نمايشگاه فعاليت هاي كتاب محور كانون با موضوعات ديني، فلسفه و روانشناسي، زبان هاي خارجي، علوم عملي و نظري، ادبيات، فلسفه، تاريخ و جغرافيا و هنر براي بازديد كودكان و نوجوانان به نمايش گذاشته شده است.
مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گيلان خاطر نشان كرد: كودكان و نوجوانان علاوه بر بازديد از اين نمايشگاه، با فعاليت هاي كتاب محور كانون پرورش فكري نيز آشنا مي شوند.
وي بيان داشت: اهداي كتاب به كتاب خانه هاي مدارس كم برخوردار، ديدار كودكان و نوجوانان با شاعران و نويسندگان برجسته كشور و استان، بازديد آنان از مراكز چاپ و انتشار كتاب و برگزاري جشن كتاب استاني، تقدير از اعضاي كتابخوان برتر استاني از ديگر برنامه ‌هاي هفته كتاب و كتاب خواني است.
ضيائي اظهار كرد: ويژه برنامه ادبي (شوق حضور) با حضور اعضاي ارشد و آفرينش‌ هاي ادبي كانون، برپايي كارگاه‌ هاي آموزشي فرهنگي هنري، با محوريت كارگاه صحافي كتاب، نقاشي،‌ سفالگري، نوشتن خلاق و داستان ‌نويس، كتاب‌ سازي، مسابقه و سرگرمي و نقد فيلم از ديگر برنامه‌هاي هفته كتاب است.
نمايشگاه فعاليت هاي كتاب محور كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گيلات تا 30 آبان ماه براي بازديد داير است.
بر اساس آخرين آمار كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان گيلان، بيش از 50 هزار كودك و نوجوان استان در 31 مركز فرهنگي هنري كانون عضو هستند.
خبرنگار: شادي خورشيدي سدهي ** انتشاردهنده:بابايي
7286 /6030

سرخط اخبار استان‌ها