۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۵۴
کد خبر: 82662633
T T
۰ نفر
هشدار فدراسیون به تشكیل غیرقانونی تیم پاورلیفتینگ زنان

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و پاورلیفتینگ روز سه شنبه اعلام كرد: این فدراسیون علیه افرادی كه به صورت غیرقانونی و خارج از ضوابط «تیم ملی زنان پاورلیفتینگ» را تشكیل داده اند، اقدام قضایی می كند.

موضوع «تیم ملی زنان پاورلیفتینگ» در چند روز گذشته در فضای مجازی مطرح شده است. گفته می شود یك زن و یك مرد پشت صحنه تشكیل تیم ملی زنان پاورلیفتینگ قرار دارند.
«ناصر پورعلی فرد» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و پاورلیفتینگ تیمی به عنوان «تیم ملی زنان پاورلیفتینگ» وجود ندارد و آنچه در فضای مجازی تحت این نام مطرح است، جعلی و ساختگی است و علاقه مندان این رشته ورزشی مراقب باشند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوند.
وی تاكید كرد: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و پاورلیفتینگ هیچگونه مسئولیتی در این زمینه ندارد و علاقه مندان باید مراقب افراد سودجو باشند.
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندازم و پاورلیفتینگ افزود: در ماه های اخیر نیز پس از اعزام تیمی از پاورلیفتینگ زنان به مسابقات كاپ اروپا در تیر ماه امسال كه در فضای مجازی منتشر شد، متوجه شدیم یك زن و یك مرد در این كار دست داشته اند.
پورعلی فرد افزود: در پی این اقدام، بلافاصله وجود تیم ملی زنان پاورلیفتینگ از سوی فدراسیون غیرقانونی و جعلی اعلام شد و موضوع به حراست وزارت ورزش و جوانان اطلاع داده شد.
وی گفت: مسئولات حراست وزارت ورزش و جوانان نیز با بررسی های صورت گرفته از خاطیان تعهدات لازم را گرفت.
رئیس فدراسیون بدنسازی ادامه داد: اما مجدد و در روزهای اخیر فعالیت این زن و مرد در فضای مجازی منتشر شد. این اقدام از نظر فدراسیون بدنسازی مصادیق كلاهبرداری است.
زهره مرزوقی نایب رئیس فدراسیون بدنسازی نیز پیشتر پس از اعزام تیمی به رقابت های برون مرزی گفته بود: برخی از افراد منفعت طلب با معرفی خود به عنوان مسئول یكی از رشته ها و با گرفتن مبالغ زیاد اقدام به اعزام بانوان به مسابقات بین المللی می كنند و مدعی آن هم هستند كه مقام كسب شده از سوی آنها از جایگاه ورزشی برخوردار است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با كانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9250
خبرنگار:گلی سفیدزاده انتشاردهنده:,لی خورسندی
۰ نفر