۵ شهریور ۱۳۹۶، ۸:۴۰
کد خبر: 82644801
T T
۰ نفر

كنگاور نيازمند شهرداري خلاق و نوآور است

۵ شهریور ۱۳۹۶، ۸:۴۰
کد خبر: 82644801
كنگاور نيازمند شهرداري خلاق و نوآور است

كرمانشاه- ايرنا- رئيس شوراي شهر كنگاور گفت: اين شهر نيازمند شهرداري خلاق و نوآور است كه بايد براساس اقتضائات و مشكلات پيش رو و وضعيت كنوني جامعه انتخاب شود.

سوسن سليمان آبادي روز يكشنبه در گفتگو با خبرنگار ايرنا، ضمن تاكيد بر استفاده از شهردار خلاق، نوآور، دلسوز و با وجدان اظهار كرد: استفاده از توان با تجربه اعضاي سابق شوراي شهر نيز كه سالها سابقه خدمت در شهرداري و شورا را دارند و با كمي ها و كاستي هاي موجود از نزديك آشنا هستند، به طور قطع مي تواند موثر واقع شوند.
وي در ادامه با ابراز نگراني از تعويق چند ماهه حقوق كاركنان شهرداري كنگاور اظهار كرد: واكاوي علل تعويق چندباره و مستمر كارگران شهرداري به عنوان قشر زحمت كش جامعه و بسياري از معضلات موجود درآمدي وهزينه اي به مدد تجربه و به كمك ساير اعضاي شوراي شهر انجام و گزارش آن تقديم عموم خواهد شد.
رئيس شوراي اسلامي شهر كنگاور با اشاره به اينكه اين شهر از موتور توسعه بازمانده است، اظهار داشت: با كمك همه فعالان و دلسوزان و نيز با اتكا به پتانسيل هاي موجود ديار ناهيد خواهيم كوشيد كه برنامه هاي زيباسازي منطبق بر آيتم هاي روانشناسانه و فرهنگ كنگاور را پياده سازي نماييم.
سليمان آبادي تصريح كرد: با برنامه هاي علمي و تمركز و تاكيد بر اجرا و ملزم دانستن خود و مجموعه شهرداري گام به گام نماي شهر كنگاور را در شان تاريخ و تمدن ديرين آن تغيير خواهيم داد.
وي اظهار اميدواري كرد كه بتواند در كنار اعضاي پنجمين دوره شوراي شهر گام هاي مثبت و مفيدي براي بهبود شهر كنگاور بردارد.
وي در پايان با بيان اينكه از همفكري صاحب نظران و كارشناسان استقبال مي شود، اظهار داشت: اصحاب رسانه نيز به عنوان صاحبان آگاهي بخشي و اطلاع رساني چشم سوم اقدامات و كاستي هاي موجود در جامعه باشند.
شهرستان كنگاور با جمعيتي افزون بر 76 هزار نفر در 94 كيلومتري شرق كرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودي اين استان غربي است.
شوراي شهر كنگاور داراي هفت عضو اصلي است كه در اولين نشست دوره جديد خانم سليمان آبادي را با اكثريت آرا به عنوان رييس شورا انتخاب كردند.
8066/7447 خبرنگار: مجيد رحمتي ** انتشار دهنده: علي مولوي