۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۵۶
کد خبر: 82623004
T T
۰ نفر

ساختار باشگاه فجرسپاسی شیراز متحول شده است

۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۵۶
کد خبر: 82623004
ساختار باشگاه فجرسپاسی شیراز متحول شده است

شیراز- ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با اظهار رضایت از همكاری دست اندركاران این باشگاه برای حضور در فصل جدید لیگ دسته اول گفت: ساختار باشگاه فجر بكلی متحول شده و از این امر راضی هستم.

علی كلانتری شامگاه یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : مسئولان باشگاه زحمات زیادی متقبل شده اند و ان شاالله به كمك همه مردم و مسئولان تلاش خواهیم كرد جزو تیم های مدعی صعود باشیم ضمن اینكه نمی توان قول صد در صد صعود را داد.
وی اضافه كرد: نسبت به سال گذشته تركیب تیم 70 در صد تغییر كرده و از بازیكنان قدیمی تنها هفت نفر در این فصل بازی می كنند.
كلانتری افزود : 32 بازیكن در تمرینات تیم شركت دارند و چند بازی تداركاتی داشته ایم كه نسبت به سال های گذشته متفاوت بوده است و این امر نشان از عزم جدی هیات مدیره باشگاه برای موفقیت در لیگ دسته اول است.
این پیشكسوت فوتبال كشوربا بیان اینكه باشگاه فجربا یك برنامه ریزی سه ساله قصد صعود به لیگ برتر را دارد گفت: پرداخت 20 درصد از قرار داد بازیكنان و تحولات صورت گرفته سعی خواهیم كرد زودتر از برنامه سه ساله به لیگ برتر بازگردیم.
وی افزود: برای هماهنگی و قرار گرفتن در كوران مسابقات به سه هفته بازی كردن نیاز است و پس از آن می توان به تركیب دلخواه همراه با نتیجه گرفتن دست یافت.
كلانتری در مورد حضور 2 تیم از شیراز در لیگ دسته اول نیز گفت:حضور تیم برق در كنار فجر یك غنیمت است تا بتوانیم شایستگی های فوتبال این استان را بیشتر نشان دهیم از هواداران تیم فجر می خواهم به هنگامی كه تیم برق در شیراز بازی دارد با قدرت از این تیم حمایت كنند تا خاطره روزهای خوش فوتبال فارس دوباره زنده شود.
وی بیان كرد: حمایت مسئولان استان و هواداران فوتبال از 2تیم برق و فجر در پایان می تواند شاهد صعود یكی از این 2 تیم و یا حتی هر 2 تیم به لیگ برتر باشیم.
دیدار تیم های فجر و بادران تهران در نخستین هفته از مسابقات فوتبال دسته اول كشور ساعت 18 دوشنبه شانزدهم مردادماه در ورزشگاه حافظیه برگزار می شود و در همین روز نیز تیم برق جدید شیراز هم در انزلی به مصاف تیم ملوان این شهر می رود.
در مسابقات فوتبال دسته اول جام آزادگان كه در شهرهای مختلف آغاز می شود 18 تیم حضور دارند و پس از انجام 34 بازی 2 تیم اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر فصل 97 ( لیگ هجدهم) را كسب خواهند كرد و 2 تیم انتهای جدول هم روانه مسابقات دسته دوم خواهند شد.
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالك زاده
7368 /1876

سرخط اخبار استان‌ها