۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸
کد خبر: 82567564
T T
۰ نفر

اعلام نتایج رقابت های ورزشی جام رمضان در كیش

۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸
کد خبر: 82567564
اعلام نتایج رقابت های ورزشی جام رمضان در كیش

كیش – ایرنا – نتایج رقابت های رشته های مختلف ورزشی جام رمضان در دو بخش بانوان و آقایان در جزیره كیش اعلام شد .

به گزارش ایرنا ، همه ساله با فرا رسیدن ماه مبارك رمضان رقابت های ورزشی در رشته های مختلف در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود كه نتایج برخی از رشته های به شرح زیر است :
در رقابتهای والیبال آقایان كه در سالن خلیج فارس در ماه رمضان برگزار شد، تیم نیروی انتظامی جام قهرمانی را از خود كرد.
در این رقابت كه با حضور 16 تیم در چهار گروه چهار تیمی و گروهی برگزار شد تیمهای نیروی انتظامی ، فرودگاه كیش و دانشگاه تهران در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.
فوتسال :رقابت های فوتسال ساحلی همگانی جام رمضان نیز با قهرمانی تیم دریابانی نیروی انتظامی به كار خود پایان داد.
این رقابت ها با حضور 9 تیم در ساحل مشرف به پایگاه ورزشهای همگانی برگزار شد.
ژیمناستیك :در رقابت های ژیمناستیك كه در بخش دختران در دو رده سنی و در دو اسباب حركات زمینی و خرك برگزار شد نفرات اول تا سوم رده های سنی انتخاب شدند.
در بخش پسران نیز 50 ژیمناست كار در سه رده سنی و در دو بخش ترامپولین و هنری به رقابت پرداختند كه در هر بخش برترین معرفی شدند .
هندبال : در رقابت های هند بال مردان نیز كه با حضور پنج تیم در سالن چند منظوره المپیك برگزار شد تیم های اول تا سوم معرفی شدند .
شنا : رقابت های شنای بانوان نیز با حضور 61 شناگر در شش رده سنی زیر 8 سال ، 9 تا 11سال ، 12 تا 15، 16 تا 20، 21 تا 31 و 31 سال به بالا برگزار شد در هر رده به ترتیب نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.
رقابت های شنا مردان نیز با حضور 30 شناگر در استخر المپیك در شش رده سنی و در 25 متر آزاد،100 متر آزاد 8 تا 11 سال، 12 تا 15 ، 16 تا 20 ، 21 تا 30 و 100 متر 31 سال به بالا برگزار شد كه برترین های هر رده مدال و حكم قهرمانی خود را دریافت كردند.
شطرنج : در رقابت های شطرنج نیز كه در مجموعه المپیك كیش به روش سوئیسی و در دو رده سنی كمتر از 10 سال و 10 تا 14 سال برگزار شد در هر رده برترین ها معرفی شدند.
در شطرنج بانوان نیز كه با حضور 26 ورزشكار در خانه شطرنج مجموعه المپیك با حضور دو گروه جوانان و بزرگسالان به روش سوئیسی برگزار شد نفرات برتر هر دو گروه معرفی شدند .
بسكتبال و فوتسال:رقابتهای بسكتبال و فوتسال نیز با معرفی تیم های برتر به كار خود پایان داد و تیم های برتر هر رشته معرفی شدند .
بدمینتون: این رقابت ها در دو بخش بانوان و آقایان با حضور 68 ورزشكار در سالن خلیج فارس مجموعه المپیك برگزار شد.
این رقابت هادر بخش آقایان در دو گروه خردسالان ، نوجوانان و جوانان ، بزرگسالان به صورت دوبل برگزار شد كه برترین های هر گروه معرفی شدند.
در بخش بانوان نیز رقابت ها در دو سطح 'الف و ب 'و در دو بخش انفرادی و دوبل برگزار شد كه در نهایت برندگان هر بخش انتخاب شدند.
تنیس: در رقابت های تنیس كه در دو بخش بانوان( 20 ورزشكار در دو گروه مبتدی و پیشرفته ) و آقایان ( رده سنی نوجوانان، بزرگسالان و ازاد )در مجموعه المپیك كیش برگزار شد نفرات برتر معرفی شدند.
هندبال :رقابت های هند بال نیز با حضور پنج تیم برگزار شد كه در نهایت سه تیم برتر انتخاب شدند.
تیراندازی : رقابت های تیراندازی جام رمضان در دو بخش بانوان و اقایان برگزار شد كه در تیراندازی با تفنگ و تپانچه 10 متر بادی نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
اسكیت : این رقابت ها با حضور 55 نفر از اسكیت بازان در دو ماده سرعت و اگرسیو در رده های سنی زیر شش، 6 تا 8 ، 8 تا 10 ،10تا 12 و بالای 12 سال برگزار شد كه برترین های هر رده و در ماده نمایش اگرسیو نیز نفرات برتر معرفی شدند.
تیراندازی با كمان: این رقابت ها با حضور 39 نفر از كمانداران در دو ماده 30 و 70 متر در بخش 30 متر نونهالان ، 30 متر آزاد بانوان وآقایان، 70 متر بانوان و آقایان و70 متر سوپر فینال برگزار شد كه نفرات اول تا سوم معرفی شدند و مدال و حكم قهرمانی دریافت كردند.
تكواندو : رقابت های تكواندو بانوان با حضور 45 ورزشكار در دو بخش كیوروگی و پومسه در رده های مختلف سنی برگزار شد كه برترین ها هر رده معرفی شدند.
كاراته : رقابت های اراته بانوان با حضور 86 كاراته كا از چهار باشگاه كوثر ، غدیر ، پایگاه هوایی و كمپ سحر در دو بخش كاتا و كومیته در هفت رده در سالن كوثر مجموعه المپیك برگزار شد كه در هر رده برترین ها معرفی شدند.
بوكس :رقابت های بوكس جام رمضان با حضور 31 بوكسور درشش وزن 49، 60،56 ،69، 75 و 81 كیلوگرم در سالن غدیر مجموعه المیك كیش برگزارشد كه در نهایت نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
فوتبالدستی بانوان :این رقابت ها كه به همت هیات ورزشهای همگانی به مناسبت ماه مبارك رمضان برگزار شده است 16 نفر به صورت دو حذفی با یكدیگر رقابت كردند كه در نهایت نفرات اول تا سوم مشخص شدند.
طناب كشی :در نتیجه برگزاری رقابت های طناب كشی كه در اسكله تفریحی كیش با حضور 12 تیم برگزار شد سه تیم در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.
مچ اندازی: در رقابت های مچ اندازی نیز كه 32 ورزشكار در سه وزن به صورت دو حذفی با هم رقابت كردند سه ورزشكار در وزن های 60 تا 70 كیلوگرم ، 71 تا 80 و 80 كیلوگرم به بالا به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.
فوتبالدستی ، مچ اندازی ، طناب كشی ، دارت ، تیركمون سنگی ، فوتبال گل كوچك ساحلی ، طناب زنی ، هفت سنگ و پیاده روی خانواده برنامه های هیات همگانی در ماه مبارك رمضان است كه شبها از ساعت 21 در محل پایگاه ورزشهای همگانی و اسكله تفریحی برگزار می شود.
1630*1641/خبرنگار : مریم زبان دان - انتشار دهنده : امیر برزی

سرخط اخبار استان‌ها