۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۲۹
کد خبر: 82530637
T T
۰ نفر
جامعه ارامنه پرشورتر از قبل در انتخابات شركت می كنند

ارومیه - ایرنا- رئیس نمایندگی خلیفه گری آذربایجان با بیان اینكه جامعه ارامنه پرشورتر از قبل در انتخابات 29 اردیبهشت شركت می كنند، گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، جواب دندان شكنی به مدعیان دروغین دموكراسی و حقوق بشر است.

پایلاك ساهاك روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشاركت حداكثری در انتخابات در شرایط كنونی بیش از هر زمان دیگری ضروری بوده و این حضور نشانه وجود دموكراسی بالا در ایران و جوابی برای دشمنان این سرزمین است.
وی اظهار كرد: اقلیت های دینی به ویژه ارامنه همانگونه كه در برهه ها و صحنه های مختلف حضور یافته و ایفای نقش كرده اند، این بار نیز در 29 اردیبهشت با شكوهی مضاعف در پای صندوق های رای حضور می یابند.
ساهاك ادامه داد: جامعه ارامنه به عنوان شهروندان ایرانی كه سالیان طولانی در كنار برادران مسلمان خود زندگی كرده اند و از قدمتی طولانی برخوردارند، شركت در انتخابات را وظیفه خود می دانند و با مشاركت خود پاسخی محكم به بدخواهان این سرزمین می دهند.
رئیس نمایندگی خلیفه گری ارامنه آذربایجان افزود: مراجع دینی ارامنه نیز در روزهای آینده بر حضور در انتخابات فتوا صادر كرده و ارامنه نیز همگام با مراجع دینی خود به این وظیفه ملی عمل می كنند.
به گزارش ایرنا، جامعه ارامنه در هشت سال جنگ تحمیلی با تقدیم بیش از 150 شهید، جانیاز و آزاده نقش ارزنده ای در دفاع از ایران اسلامی و وطن ابا و اجدادی خود ایفا كردند.
حضور باشكوه در انتخابات مجلس شورای اسلامی، شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در طول 38 سال گذشته از برگ های زرین جامعه ارامنه در كشور به شمار می رود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
۰ نفر