۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۲
کد خبر: 82530386
T T
۰ نفر
بكارگیری پلیس های تخصصی در عرصه تامین نظم و امنیت انتخابات

تهران - ایرنا - فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی گفت: امروز با تشكیل قرارگاه ظفر در سراسر كشور و بكارگیری پلیس های تخصصی در عرصه تامین نظم و امنیت انتخابات، توان یگان های ویژه به دو برابر ظرفیت موجود تبدیل شده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن كرمی در صبحگاه عمومی یگان دوم موسی ابن جعفر (ع) یگان های ویژه ناجا، حضور در عرصه انتخابات كشور را به صحنه مبارزه و جهاد خدمتگزاران برای خدمات رسانی مطلوب تر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.
وی با بیان اینكه جابه جایی قدرت در كشورمان، با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست، افزود: هدف حضور همه كاندیداها در عرصه انتخابات، خدمت به مردم انقلابی و متدین كشور است كه وجه تمایز انتخابات كشورمان با سایر كشور های دنیا در همین نكته است.
فرمانده پلیس ویژه ناجا با اشاره به اینكه ایجاد و ثبات امنیت در سطح كشور، وظیفه و هدف یگان های ویژه است، افزود: امروز با تشكیل قرارگاه ظفر در سراسر كشور و بكارگیری پلیس های تخصصی در عرصه تامین نظم و امنیت انتخابات، توان یگان های ویژه به دو برابر ظرفیت موجود تبدیل شده است.
سردار كرمی تصریح كرد: یگان های ویژه ناجا با آمادگی جسمانی و عملیاتی لازم و با به كارگیری تجهیزات بازدارنده بسیار مناسب و با تمرینات و تاكتیك های مستمر در قالب طرح چهارگام، در مقابله با هرگونه اقدام احتمالی دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی خواهند كرد و جوهره ذاتی خود را به نمایش می گذارند.
وی با اشاره به اهمیت وجود روحیه جهادی و انقلابی در بین كاركنان یگان های ویژه، افزود: وجود مولفه نظم و انضباط در ارتش های نوین دنیا یك التزام بی مانند است اما همین نظم و انضباط همراه با روحیه انقلابی و جهادی در بین رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و در عصر امروز با بكارگیری رویكرد اجتماعی در بین كاركنان و فرماندهان یگان های ویژه دلیل وجه تمایز با سایر واحد های این چنینی در سراسر دنیا است.
فرمانده یگان های ویژه ناجا اضافه كرد: در فرهنگ ایرانی و اسلامی، اتصال قدرت مردمی با فرهنگ ایثار و شهادت، رمز موفقیت در تمامی صحنه ها بوده و ما باید به عنوان خادمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی این تبادل رفتار و انتقال روحیه جهادی و انقلابی را زنده نگه داریم.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت جاری همزمان در سراسر كشور برگزار می شود.
اجتمام9105**1569
تنظیم:معصومه نیكنام ** انتشار: علی حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej
۰ نفر