۲۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸
کد خبر: 82495863
T T
۰ نفر
آغاز مرحله سوم توزيع ميوه تنظيم بازار در 140 مركز عرضه استان يزد

يزد – ايرنا - مدير سازمان تعاون روستايي استان يزد گفت: مرحله سوم توزيع ميوه تنظيم بازار در سراسر استان از طريق بيش از140 مركز عرضه در سطح استان آغاز شد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي سازمان جهاد كشاورزي استان ، علي جهازي گفت: با برنامه ريزي صورت گرفته و همت و تلاش مجموعه همكاران سازمان تعاون روستايي و اتحاديه تعاوني هاي توليد روستايي استان از دي ماه سال 1395طي چندين مرحله بيش از يك هزار و 100 تن انواع پرتقال و 210 تن سيب مرغوب براي توزيع با نرخ مصوب در سطح استان تامين و ذخيره سازي شد.
وي افزود: با توجه به كشش بازار و جمعيت مركز استان و شهرستان ها ميوه ذخيره شده از طريق 88 محل عرضه در مركز استان و 52 مركز عرضه در سطح شهرستان هاي تابعه توزيع شد.
مدير سازمان تعاون روستايي استان اضافه كرد: با آغاز مرحله اول توزيع ميوه تنظيم بازار در سطح استان يزد از 22 اسفند ماه سال 1395 تاكنون بيش از 875 تن سيب و پرتقال تنظيم بازار در سطح شهرستان هاي يزد و اشكذر و بيش از 418 تن سيب و پرتقال تنظيم بازار در سطح هشت شهرستان ديگر استان توزيع شده است.
جهازي درباره نوع و قيمت ميوه عرضه شده در مرحله سوم اظهار كرد: از 26 فروردين ماه سال جاري مرحله سوم توزيع ميوه تنظيم بازار با نرخ مصوب آغاز شده كه بر اساس تصميمات كميته اجرايي ستاد تنظيم بازار استان و در راستاي رفاه حال شهروندان در مرحله سوم، توزيع پرتقال والنسياي درجه يك از قرار هركيلو 39 هزار ريال در دستور كار قرار گرفت.
وي درباره نحوه توزيع ميوه عيد هم گفت: با برنامه ريزي صورت گرفته در كميته راهبردي توزيع ميوه عيد استان مقرر شد ميوه ذخيره شده در سردخانه طبق برنامه بين ميوه فروشان معرفي شده از سوي صنف ميوه و تره بار استان، فروشگاه هاي زنجيره اي و فروشگاه هاي تعاوني مصرف كاركنان متقاضي توزيع شود.
وي يادآور شد: با كسب مجوزهاي لازم و هماهنگي هاي صورت گرفته محل سازمان تعاون روستايي استان يزد نيز به عنوان يكي از مراكز توزيع ميوه تنظيم بازار معين شده بود كه به دليل استقبال همشهريان و اعتماد مردم به مجموعه سازمان و شبكه مردمي تعاون روستايي استان از ابتداي زمان توزيع تاكنون بيش از 114 تن سيب و پرتقال تنظيم بازار از اين محل ، ميان مصرف كنندگان توزيع شده است.
1968/6197 تنظيم كننده : محمودرضا رحماني ** انتشار: فلاح
@irnayazdd