۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۲۶
کد خبر: 82464896
T T
۰ نفر
ورزشگاه 25 هزار نفری امام رضا(ع) در مشهد بهره برداری شد

مشهد- ایرنا- ورزشگاه امام رضا(ع) با ظرفیت 25 هزار نفر سه شنبه شب طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان و تولیت آستان قدس رضوی در مشهد مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس ‌رضوی در این مراسم كه رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، مدیر سازمان تیمهای ملی فدراسیون و شماری از فوتبالیستهای كشورمان نیز در آن حضور داشتند گفت: ورزشگاه سرپوشیده امام رضا(ع) از پیشرفته‌ترین و مجهزترین ورزشگاههای كشور به شمار می رود.
حسین یوسفی افزود: این ورزشگاه كه ظرفیت برگزاری مسابقات بین المللی را دارد و از حیث معماری و امكانات مطابق استانداردهای روز دنیا ساخته شده با حمایت آستان قدس رضوی و هزینه دو هزار میلیارد ریال بنا شده است.
وی ادامه داد: ورزشگاه امام رضا(ع) در زمینی به مساحت 405 هكتار با زیربنای 20 هزار مترمربع در ضلع شرقی سایت 12 هكتاری مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی واقع در تقاطع بلوارهای خیام و فردوسی مشهد ایجاد شده است.
مدیرعامل مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس ‌رضوی گفت: این ورزشگاه علاوه بر پیست دو و میدانی و امكانات موجود در یك استادیوم فوتبال مطابق استانداردهای فیفا، مجهز به 10 سالن ورزشی استاندارد، توقفگاه خودرو و امكانات فرهنگی و رفاهی دیگر از قبیل آمفی تئاتر، سالنهای همایش، غذاخوری، موزه افتخارات ورزشی آستان قدس رضوی و كلاسهای مربیگری است.
وی افزود: سقف ورزشگاه نیز با مساحت 18 هزار مترمربع از نوعی پارچه كششی عایق و ضدآب است كه متداولترین شكل سقف سازی ورزشگاههای جهان به شمار می رود.
خبرنگار: میترا عبدالهی **انتشاردهنده: حسین كریم زاده
7489/1858
۰ نفر