۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۲۲
کد خبر: 82334913
T T
۰ نفر
مدیر فنی استقلال: مقابل تراكتورسازی در یك بازی جذاب به نتیجه می رسیم

تهران - ایرنا - مدیر فنی تیم فوتبال استقلال تهران روز سه شنبه گفت: بازیكنان و كادر فنی تیم با آرامش تمرینات خود را برای بازی حساس هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران دنبال می كنند و امیدوارم در یك بازی جذاب به نتیجه دلخواه برسیم.

دو تیم فوتبال استقلال تهران و تراكتورسازی تبریز در چارچوب هفته سیزدهم شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، 19 آذر ماه از ساعت 16 و 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.
«بهتاش فریبا» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: خوشبخاته شرایط تمرینی در آرامش و فضای خوبی در حال پیگری است و بازیكنان نیز با انگیزه و نشاط برنامه های تمرینی و تاكتیكی را اجرا می كنند.
وی افزود: دیدار روز جمعه مقابل تراكتورسازی می تواند جذاب و دیدنی باشد و امیدوارم بازی خوبی از هر دو تیم شاهد باشیم.
مدیر فنی استقلال گفت: همه تیم های لیگ برتری، یكدیگر را به خوبی آنالیز كرده اند و كادر فنی استقلال نیز با آنالیزهای خوبی كه از تراكتورسازی انجام داده است، از بازیكنان و شرایط این تیم شناخت كافی دارد.
فریبا افزود: هر تیم سیستم و چیدان بازیكنانش را بر اساس بازی پیش رو انتخاب می كند و هر دو تیم استقلال و تراكتورسازی نیز از این مسئله مبرا نیستند.
وی در خصوص وضعیت خط دفاع استقلال گفت: خط دفاع استقلال در بیشتر بازی ها عملكرد خوبی داشته است و در خط حمله نیز توانمندی های زیادی داریم كه در دیدارهای اخیر موفق نشان داده است.
مدیر فنی استقلال در باره مصدومیت مدافع برزیلی استقلال گفت: در خصوص مصدومیت «لئوناردو پادوانی» كادر پزشكی تیم آخرین وضعیت او و «فرشید اسماعیلی» دیگر بازیكن استقلال را بررسی می كند و در نهایت در خصوص شرایط بازی این دو نفر تصمیم گیری می شود.
ورزشی**9029**
مصاحبه كننده: محمد مهدی موذن**انتشاردهنده:علی خورسندی

سرخط اخبار ورزش