18 ميليارد و 860 ميليون ريال تسهيلات ازدواج پرداخت كرد

بجنورد- ايرنا- مدير صندوق كارآفريني اميد خراسان شمالي گفت: در 6 ماه اول امسال، اين صندوق 18 ميليارد و 860 ميليون ريال به 186 نفر پرداخت كرده است.

امين خوش قامت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در بجنورد، با اشاره به اينكه امسال 19 ميليارد ريال اعتبار جهت پرداخت تسهيلات ازدواج ابلاغ و به صورت كامل جذب شده است، افزود: اين تسهيلات به 186 نفر از متقاضيان وام ازدواج و به مبلغ 100 ميليون ريال پرداخت شده است.
به گفته وي، با توجه كسب رتبه اول در سال گذشته در بين صندوق هاي استاني اين صندوق در سطح كشور در خصوص پرداخت تسهيلات ، مبلغ 20 ميليارد ريال مازاد اختصاص يافت كه 201 نفر از متقاضيان ثبت نام شده در سامانه تسهيلات ازدواج بانك مركزي تعيين شعبه شدند.
وي خاطرنشان كرد: اين تسهيلات جديد تاكنون به 20 نفر از متقاضيان پرداخت شده و بقيه افراد در مرحله ارائه ضمانت و تشكيل پرونده قرار دارند و هيچ متقاضي در حال انتظار تعيين شعبه نيست.
وي با بيان اينكه به خانواده شهدا و ايثارگران پرداخت دو برابري انجام شده است، خاطرنشان كرد: سال گذشته 40 ميليارد و 440 ميليون ريال تسهيلات ازدواج براي 1335 نفر پرداخت شد.
مديرصندوق كارآفريني اميد خراسان شمالي با اشاره به اينكه سال گذشته نيز صندوق حائز رتبه برتر در بين صندوق هاي كشور شده است، گفت:علاوه بر تسهيلات پرداخت شده سال گذشته، تعداد 73 پرونده به مبلغ 7 ميليارد و 300 ميليون ريال بصورت مستقل در قابل تفاهم نامه با دانشگاه آزاد نيز پرداخت شده است.
به گزارش ايرنا، در 6 ماهه امسال، 13 بانك عامل خراسان شمالي 261 ميليارد ريال تسهيلات ازدواج پرداخت كردند كه بانك ملي با با پرداخت 67 ميليارد و 503 ميليون ريال به يك هزار و 424 فقره بيشترين آمار پرداخت تسهيلات ازدواج را در استان داشته است.
7182 /1744 خبرنگار - عباس فتوره چي ** انتشار دهنده - علي اصغر افتاده

سرخط اخبار استان‌ها