۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۴۶
کد خبر: 82298414
T T
۰ نفر
واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد در مسابقات متالوگرافي اول شد

تهران- ايرنا- دانشجويان واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي در قالب تيم مرد آهني در مسابقات كشوري متالوگرافي مقام برتر را كسب كردند.

به گزارش روز دوشنبه گروه علمي ايرنا از روابط عمومي واحد علوم و تحقيقات، تيم مرد آهني اين واحد متشكل از اميد اشكاني و سيد امير مهيار مجد از دانشجويان كارشناسي ارشد مهندسي مواد واحد علوم و تحقيقات، موفق به كسب رتبه اول در مسابقات كشوري متالوگرافي شد.
اين مسابقات از سه مرحله تشكيل شده بود كه در مرحله اول، سه هفته قبل از مرحله نهايي مسابقات، نمونه اي براي تمامي تيم هاي شركت كننده ارسال و تيم ها موظف به ارائه يك پروپوزال اوليه به كميته داوري مسابقات بودند. در اين مرحله تعدادي از تيم ها از دور مسابقات حذف شده و 14 تيم به مرحله نهايي مسابقات صعود كردند.
روز اول نيز مسابقات امتحان تئوري براي تيم هاي شركت كننده برگزار شد كه 30 درصد نمره نهايي را شامل مي شد. روز دوم مسابقات نمونه قطعه اي به تيم ها تحويل شد تا در مدت زمان مشخصي تمام خواص اين نمونه را شناسايي كنند، اين بخش نيز 40 درصد نمره نهايي را شامل مي شد. همچنين تيم مرد آهني در پروپوزال اوليه با كسب نمره كل 87 از 100، موفق به كسب رتبه اول در اين دور از مسابقات شد.
مسابقات كشوري متالوگرافي به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي واحد كرج و با حمايت اتحاديه هاي انجمن علمي و دانشجويي مهندسي مواد و متالورژي كشور برگزار شد.
علمي **1293**1834
دريافت كننده: محمد طاهري ** انتشاردهنده: ناهيد شفيعي
۰ نفر