۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۴۰
کد خبر: 82291479
T T
۰ نفر
تیراندازی در  ایالت تنسی آمریكا یك كشته و چهار زخمی برجا گذاشت

تهران- ایرنا - پلیس شهر «ممفیس» در ایالت تنسی آمریكا گزارش داد در تیراندازی سه شنبه شب در پارك «زودیاك/Zodiac» یك دختر نوجوان 16 ساله جان باخت و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا، روزنامه یو اس ای تودی آمریكا امروز چهارشنبه نوشت: این اتفاق حوالی ساعت 20 و 15 دقیقه سه شنبه شب به وقت محلی در پارك زودیاك واقع در جنوب شرق شهر ممفیس رخ داده است.
به گزارش پلیس، 6 فرد مظنون با نزدیك شدن به قربانیان شروع به تیراندازی كردند. پنج نفر از قربانیان زخمی شدند و طبق گزارش ها دختر 16 ساله در دم جان سپرد.
«لوئیس براونلی» سخنگوی پلیس ممفیس در بیانیه ای كه از طریق پست الكترونیك به این روزنامه آمریكایی ارسال شد، گفت: حال دو نفر از مجروحان (شامل یك مرد و یك زن) وخیم است. قربانی سوم با یك وسیله نقلیه خصوصی به بیمارستان «ببتیست دزوتو» انتقال یافت و هنوز اطلاعاتی درباره وضعیت جسمانی وی ارائه نشده است.
به گزارش یو اس ای تودی، درباره پنجمین قربانی این حادثه اطلاعاتی در دسترس نیست.
خبرگزاری اسپوتنیك نیز در همین زمینه به نقل از رسانه های محلی شهر ممفیس گزارش داد، به گفته شاهدان عینی، 6 نفر كه چهره خود را پوشانده بودند با نزدیك شدن به قربانیان شروع به تیراندازی كردند و سپس با یك خودرو از محل متواری شدند.
بر اساس این گزارش، پلیس تحقیقات در این زمینه را آغاز كرده است.
مرگ و میر ناشی از تیراندازی ها در ایالت های مختلف آمریكا موضوع تازه ای نیست. در حالی كه حوادث خشونت آمیز این چنینی تاكنون شمار زیادی كشته و زخمی داشته، كنگره آمریكا تاكنون نتوانسته است قانونی را برای محدود كردن حمل سلاح در این كشور وضع كند و با وجود درخواست های مكرر «باراك اوباما» رئیس جمهوری آمریكا درباره بازنگری در قوانین مربوط به خرید و فروش و حمل سلاح تاكنون موفقیتی در این زمینه به دست نیامده است.
اروپام**9158
مترجم: بهجت عباسی ** انتشار دهنده: زهرا هژبری
۰ نفر