۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۲۲:۳۶
کد خبر: 82269126
T T
۰ نفر

توقیف 100 خودروی بدون پلاك در یك روز در مهاباد

۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۲۲:۳۶
کد خبر: 82269126
توقیف 100 خودروی بدون پلاك در یك روز در مهاباد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: امروز در نخستین روز از آغاز طرح برخورد با خودروهای بدون پلاك، افزون بر 100 خودرو بدون پلاك و دارای شیشه دودی در سطح شهرستان مهاباد توقیف شد.

سرهنگ فتاح بابانژاد عصر روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: بیشتر خودروهای بدون پلاك تویوتای 3F می باشند كه اعمال قانون می شوند و تا ریشه كنی این مشكل اجتماعی طرح برخورد، استمرار داشته و مقطعی نخواهد بود.
وی افزود: خودروهایی كه مشكل قانونی ندارند نصب پلاك شده و پس از فرایند قانونی اجازه تردد می یابند اما خودروهایی كه مشكل قانونی دارند به پاركینگ هدایت و توقیف خواهند شد.
سرهنگ بابانژاد با اشاره به اینكه توقیف و اعمال قانون این خودروها یكی از راه های مهم برای كاهش و مقابله با انواع جرایم است، بیان كرد: پلیس با خودروهای بدون پلاك، پلاك مخدوش و جعلی در مهاباد برخورد قاطع خواهد داشت.
وی گفت: برابر ماده 2 آیین نامه راهنمایی و رانندگی تردد كلیه خودروها با نصب پلاك بر روی خودروها ممكن خواهد بود و در غیر این صورت برابر قانون با متخلفان برخورد می شود.
رئیس سازمان تاكسیرانی شهرستان مهاباد نیز درخصوص فعالیت تاكسی های بدون پلاك گفت: ایران خودرو برای كمك به رانندگان، خودروها را زودتر تحویل داده اما سازمان تاكسیرانی مجوزی به این رانندگان نداده است.
احمد آذرپور افزود: برچسب های تحویل شده به رانندگان برای تكمیل پرونده بوده و به معنی دادن مجوز فعالیت به این تاكسی ها نیست.
وی تاكید كرد: طرح توقیف خودروهای بدون پلاك و دارای شیشه دودی در شهرستان مهاباد همچنان ادامه خواهد داشت.
3093/2093**خبرنگار: پیمان پاكزاد**انتشار دهنده: صابر چهرقانی

سرخط اخبار استان‌ها