«مينياتور» با خوانندگي ميثم مروستي به صحنه مي آيد

تهران-ايرنا- گروه موسيقي سنتي «مينياتور» به سرپرستي و خوانندگي ميثم مروستي، هشتم مهرماه در همايش «مستي سلامت مي كند» در فرهنگسراي نياوران روي صحنه مي رود.

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگي ايرنااز روابط عمومي بنياد آفرينش هاي هنري نياوران، در پي فراخواني كه آكادمي موسيقي ميثم مروستي با عنوان «مستي سلامت مي كند» منتشر كرد، كنسرت و همايش اين فراخوان به مناسبت روز جهاني مولانا، با همكاري گروه
«مينياتور» در تالار خليج فارس فرهنگسراي نياوران برگزار مي شود.
اين كنسرت كه با همراهي نمايش آييني برگزار مي شود، داراي قطعه هايي از گروه
«مينياتور» بر روي شعرهاي مولانا، سخنراني درباره پيوند موسيقي و عرفان در شعر مولانا و اهداي جايزه به نفرهاي برگزيده شركت كننده در فراخوان «مستي سلامت مي كند»، است.
گروه «مينياتور» در اين همايش با بهره گيري از تسلط اعضاي گروه در حوزه ي موسيقي ايراني، كلاسيك و تلفيقي، براي نخستين بار به اجراي هم زمان موسيقي و نمايش با شركت خود اعضاي گروه خواهد پرداخت، تا گامي در راه تجربه يي نو در جهت اجراي چند وجهي موسيقي و نمايش به شكل استاندارد و حرفه يي بردارد.
ميثم مروستي كه بيش تر به دليل مهارتش در نوازندگي ويلون و گاه سه تار و نيز تنظيم آهنگ هاي گوناگون شهره است، چندي است به خوانندگي نيز علاقه مند شده و در اين اجرا افزون بر سرپرستي گروه، خوانندگي را نيز بر عهده دارد.
ديگر اعضاي گروه «مينياتور» براي اجراي پيش رو عبارتند از: پاشا هنجني (ني)، بابك غسالي (عود)، پويا سرايي (سنتور)، نيلوفر محبي (ويلون)، آتنا اشتياقي (ويلونسل)، پريسا پيرزاده (ويولا)، شايان رياحي و فرهاد صفري (سازهاي كوبه يي) و مسعود آذين (تار).
كنسرت گروه «مينياتور»، به سرپرستي و خوانندگي ميثم مروستي، ساعت 15 روز هشتم مهر ماه به مناسبت روز جهاني مولانا در تالار اصلي فرهنگسراي نياوران برگزار مي شود.
فراهنگ**3067**1027**دريافت كننده: اميرحسين دولتشاهي**انتشاردهنده:جواددهقاني

سرخط اخبار فرهنگ