۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۲۱:۵۶
کد خبر: 82158765
T T
۰ نفر
فرمانداران با سياست‌هاي دولت تدبير واميد همگام باشند

يزد - ايرنا - معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: شايسته است فرمانداران در مسير سياست‌ها و برنامه‌هاي دولت تدبير و اميد گام بردارند.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومي استانداري يزد، محمدعلي طالبي در جلسه فرمانداران شهرستان‌هاي استان كه با حضور استاندار يزد برگزار شد، با تاكيد بر ايجاد نشاط، آرامش و اميد درمردم، بيان كرد: لازمۀ نهضت اميدبخشي به جامعه تعامل با مردم، نمايندگان آنها، ائمه جمعه و نخبگان است و براي تحقق اين نهضت بايد نشست هاي مشترك با ائمه جمعه، احزاب و گروه‌هاي سياسي، فرهنگي و اجتماعي برگزار شود.
وي بر همگرايي ادارات و سازمان‌ها تاكيد كرد و افزود: ضعف همكاري ادارات و سازمان‌ها انعكاس داده شود تا عملكرد دولت يا نماينده عالي آن در سطح استان و شهرستان ها زير سوال نرود.
معاون سياسي، امنيتي استاندار يزد تشكيل اتاق هاي فكر و هسته‌هاي فرهنگي و اجتماعي در سطح محلات با محوريت فرمانداران و بخشداران را مورد تاكيد قرارداد.
طالبي يادآور شد: لازم است فرمانداران با رصد اخبار امنيتي و انعكاس رويدادهاي امنيتي در مسيرايجاد آرامش و امنيت در استان گام بردارند.
طالبي با بيان اين كه سال آينده انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و ششمين دورۀ شوراهاي اسلامي شهر و روستا به صورت همزمان برگزار مي شود، خاطر نشان كرد: با تلاش فرمانداران اميد آن مي رود در انتخابات سال آينده نيز مانند انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي سربلند باشيم.
وي افزود: انتخابات شوراها انتخاباتي حساس و گسترده است، زيرا محدوده‌هاي شهري و روستايي توسط وزارت كشور تغيير كرده و فهرست مناطق روستايي نيز به‌ روزرساني شده است.
طالبي بيان كرد: وزارت كشور از دي ماه سال‌جاري درگير برگزاري انتخابات خواهد شد و تا آن زمان لازم است زمينه‌هاي لازم براي برگزاري انتخاباتي سالم، به‌ويژه جلب مشاركت مردم براي حضور گسترده در انتخابات فراهم شود.
وي با تاكيد بر تبيين سياست‌هاي دولت تدبير و اميد براي نخبگان و مردم از سوي فرمانداران و بخشداران گفت: لازم است مردم به صورت شفاف از اقدامات و فعاليت‌هاي دولت مطلع شوند.
در اين جلسه معاونان استاندار انتظارات خود را از فرمانداران و برنامه هاي دولت تدبير و اميد در استان بيان كردند و فرمانداران نيز گزارش هايي از فعاليت‌هاي انجام شده در حوزه مديريت خود و اولويت‌هاي كاري و برنامه‌هاي سال‌جاري در زمينه تحقق سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي ارائه كردند.
7536/ 6014/