۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۲۰:۱۰
کد خبر: 82158715
T T
۰ نفر
آيين يادبود شهيد مدافع حرم جواد الله كرم برگزار شد

تهران - ايرنا - آيين گراميداشت ياد و خاطره فرمانده شهيد مدافع حرم جاويدالاثر جواد الله كرم در مسجد امام محمدباقر(ع) محله مهرآباد جنوبي با حضور جمع زيادي از مردم شهيدپرور تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا در اين آيين كه عصر پنجشنبه با حضور جمع زيادي از دوستان و همرزمان شهيد جاويدالاثر الله كرم برگزار شد، مداحان اهل بيت به مرثيه خواني پرداخته و ياد و خاطره شهداي مظلوم مدافع حرم اهل بيت(ع) گرامي داشته شد.
حسين الله كرم فعال سياسي در اين آيين به نحوه شهادت شهيد الله كرم در روستاي خان طومان استان حلب سوريه اشاره كرد و گفت: شهادت اين مدافع حرم و همرزمانش در پي نقض آتش بس گروه هاي تكفيري صهيونيستي رخ داد.
وي تصريح كرد: اگر امروز تروريست ها در حلب از شمال، جنوب، شرق و غرب در محاصره نيروهاي مقاومت دارند، اگر امروز دمشق از امنيت كامل برخوردار است و جمهوري اسلامي داراي امنيت است در پي مجاهدت هاي امثال شهيد الله كرم است.
اين فعال سياسي خاطرنشان كرد: امنيت امروز جمهوري اسلامي بخاطر مجاهدت جواناني است كه به اين سخن امام راحل عمل كردند كه جنگ ما جنگ ايمان با كفر است و مرز و جغرافيا نمي شناسد.
فرمانده مدافع حرم جواد الله‌كرم كه داوطلبانه در راه دفاع از حرم عقيله بني‌هاشم حضرت زينب(س) از تهران به سوريه اعزام شده بود، در پي نقض آتش بس از سوي گروه‌هاي تكفيري و حمله آن ها به شهرك خان‌طومان در جنوب غرب حلب، در روز 19 ارديبهشت به درجه رفيع شهادت نائل شد.
تهرام**2079 / 6139
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه